//
کدخبر: ۳۷۲۳۴۵ //

بارسا و یووه: حذف‌شده‌های مقروض، به دنبال سوپرلیگ

با حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا تا کنون بارسا و یوونتوس دو تیم بزرگ حذف شده از این رقابتها هستند.

بارسا و یووه: حذف‌شده‌های مقروض، به دنبال سوپرلیگ
به گزارش فرتاک نیوز،

بارسلونا امشب حتی پیش از آنکه دیدار همیشه مورد توجه این تیم مقابل بایرن مونیخ آغاز شود از چمپیونزلیگ حذف شده بود. حذف کاتالان‌‌ها زمانی رقم خورد که اینتر موفق شد در خانه‌اش ویکتوریا پلژن را 4-0 در هم بکوبد تا ژاوی و شاگردانش دیگری امیدی برای بقا نداشته باشند.

بارسلونا دومین تیم بزرگ اروپایی است که امسال با چمپیونزلیگ وداع می‌کند. دیشب یوونتوس هم بعد از شکست 4-3 مقابل بنفیکا از دور رقابتها حذف شده بود.

اما این دو باشگاه شباهت‌های جالب توجهی دارند. بارسا و یوونتوس از جمله ارکان اصلی گروهی هستند که به دنبال ایجاد نسخه‌ای جدید از لیگ قهرمانان است؛ رقابتی که قرار است سوپرلیگ اروپا نامیده شود. دیگر باشگاهی که به دنبال ایجاد این رقابت جدید بوده رئال مادرید است.

بارسا و یووه: حذف‌شده‌های مقروض، به دنبال سوپرلیگ

اما دیگر شباهت دو باشگاه بارسا و یوونتوس بدهی نجومی آنها است. بارسلونا بیش از یک میلیارد یورو مقروض است و یوونتوس هم سال گذشته اعلام کرد 254 میلیون یورو بدهی آورده که در تاریخ باشگاه ایتالیایی یک رکورد به حساب می‌آید.

حالا کم کم مشخص می‌شود که چرا بارسلونا و یوونتوس اینقدر با جدیت برای ایجاد سوپرلیگ می‌جنگیدند و می‌جنگند. در صورتی که آنها در این تلاشها موفق شوند و سوپرلیگ اروپا به راه بیفتد حق پخش تلویزیونی و درآمدهای بازاریابی به شکلی پیوسته و فارغ از موفقیت یا عدم موفقیت‌شان در مستطیل سبز به حساب آنها واریز خواهد شد. اما در لیگ قهرمانان کسب درآمد بیشتر مستلزم صعود و رسیدن به مراحل بالاتر است.

ijbcj4o5

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۳۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان