//
کدخبر: ۳۳۴۳۳۲ //

ژاوی: باید سال را به بهترین شکل ممکن به پایان ببریم/ به تعهد، حرفه‌گری و ازخودگذشتگی بیشتری نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که تیمش به تعهد، حرفه‌گری و ازخودگذشتگی بیشتری نیاز دارد.

 ژاوی: باید سال را به بهترین شکل ممکن به پایان ببریم/ به تعهد، حرفه‌گری و ازخودگذشتگی بیشتری نیاز داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

ژاوی که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (یکشنبه) در هفته هفدهم لالیگای اسپانیا باید در خانه اوساسونا به میدان برود با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: فردا بازی دشواری خواهیم داشت. اوساسونا خیلی خوبی دفاع می‌کند و رویکرد روشنی در بازی‌شان و کارهای هجومی دارند و باید ببینیم در بازی فردا چطور عمل خواهند کرد.

سرمربی بارسلونا که تیمش چهارشنبه شب با قبول شکست مقابل بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: من نگرانی‌هایی دارم اما حسابی مشغول کار هستم. ما باید تیم را به لحاظ روحی ریکاوری کنیم و مواردی هست که باید در آنها بهتر شویم. در تقابل با بایرن مونیخ ما بارسلونای ضعیفی را دیدیم. باید بپذیریم که بایرن تیم بهتری نسبت به ما است. با این وجود من هنوز خوشبین هستم.

وی افزود: ما باید شروع به کسب پیروزی کنیم و این کار را باید از همین بازی فردا آغاز کنیم، چون نمی‌توانیم بیشتر از این امتیاز از دست بدهیم. من به عنوان بازیکن چنین وضعیتی را تجربه کرده‌ام و در حال حاضر گزینه دیگری نداریم اما سعی خواهیم کرد مقابل اوساسونا خوب بازی کنیم و به نتایج لازم برسیم.

سرمربی 41 ساله بارسلونا تصریح کرد: بارسلونا مشکلی در زمینه محدودیت دستمزدها دارد اما ما باید تلاش کنیم و راه‌حلی برای خروج از این وضعیت پیدا کنیم. ما سخت تلاش می‌کنیم و سعی می‌کنیم پیشرفت کنیم. ما باید شجاع‌تر باشیم. در بارسلونا باید عالی بود و هدف‌مان این باید باشد. ما به تعهد، حرفه‌گری و ازخودگذشتگی بیشتری نیاز داریم.

ژاوی درباره وضعیت بازیکنانش هم خاطرنشان کرد: مصدومیت جوردی آلبا جزئی است و امیدواریم او برای بازی با الچه آماده باشد. در مورد لوک دیونگ هم باید بگویم که او یک الگوی حرفه‌ای‌گری است. او عالی تمرین می‌کند و می‌تواند راه‌حلی برای حل مشکل خط حمله‌مان باشد.

وی در خصوص احتمال جذب بازیکن در پنجره زمستانی پیش‌رو هم یادآور شد: تا پنجره زمستانی سه بازی دیگر باقی مانده است و ما ابتدا باید سال را به بهترین شکل ممکن به پایان ببریم، سپس در خصوص بازار نقل‌وانتقالات صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر هیچ‌یک از بازیکنان قابل‌انتقال نیستند.

سرمربی بارسا در جمع‌بندی صحبت‌هایش خاظرنشان کرد: تیم ما در سطحی هست که بتواند برای قهرمانی و کسب جام‌ها بجنگد. ما می‌خواهیم با کسب 9 امتیاز از سه بازی پیش‌رو، سال را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم.

بارسلونا که در حال حاضر با انجام یک بازی کمتر و با 23 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لالیگا جای دارد، از ساعت 18:45 فردا باید در خانه اوساسونا به میدان برود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۳۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان