//
کدخبر: ۳۷۱۹۹۷ //

اعلام برنامه‌های تیم ملی ایران تا جام جهانی

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال به تشریح برنامه‌های شاگردان کارلوس کی‌روش تا جام جهانی پرداخت.

اعلام برنامه‌های تیم ملی ایران تا جام جهانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 محسن معتمد کیا در مورد برنامه‌های تیم ملی فوتبال کشورمان تا قبل از جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: امروز آخرین جلسه از تمرین تیم ملی در هفته سوم از اردوهای ارزیابی فنی برگزار شد و قرار است هفته آینده نیز برنامه ارزیابی فنی به روال سه هفته گذشته برگزار شود. پس از آن نیز اردوی نهایی تیم ملی با حضور بازیکنان داخلی در کشورمان آغاز خواهد شد.

وی افزود: ان‌شاءالله 19 آبان نیز در تهران با تیم ملی نیکاراگوئه بازی خواهیم کرد. پس از آن اردو نیز تیم ملی برای برگزاری دیدار دوستانه با تونس و آغاز جام جهان عازم قطر می‌شود.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در خصوص زمان آغاز اردوی نهایی این تیم پاسخ داد: طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام شده اردوی نهایی تیم ملی پس از هفته یازدهم آغاز خواهد شد و بازیکنان داخلی ما خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای دیدار دوستانه با نیکاراگوئه می‌کنند. البته بازیکنانی که در لیگ‌های خارج از کشور حضور دارند باید در تیم‌هایشان حضور داشته باشند و تمرینات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه بدهند. البته با شروع فیفادی این نفرات به جمع بازیکنان داخلی ما و سایر ملی‌پوشان اضافه می‌شوند.

معتمدکیا در مورد اینکه آیا پس از هفته یازدهم لیگ برتر فهرست تیم ملی اعلام خواهد شد، پاسخ داد: طبق قانون یک هفته پیش از آغاز جام جهانی باید فهرست نهایی توسط سرمربیان تیم‌های ملی اعلام شود. بر همین اساس فهرست 26 نفره ما نیز یک هفته پیش از آغاز مسابقات معرفی و از طریق فدراسیون فوتبال اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان