//
کدخبر: ۳۶۹۳۶۸ //

شمسایی: تیم ملی فوتسال هنوز جای پیشرفت دارد/ طیبی: جام را در کویت بالای سر می‌بریم

سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران به صعود مقتدرانه به جام ملت‌های آسیا واکنش نشان دادند.

شمسایی: تیم ملی فوتسال هنوز جای پیشرفت دارد/ طیبی: جام را در کویت بالای سر می‌بریم
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید شمسایی پس از پیروزی 10 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل چین تایپه در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2022 اظهار داشت: بازی فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم، اما هنوز فضا برای پیشرفت داریم. فلسفه ایران مشخص است، بردن. برخی از اعضای تیم ما تحت تأثیر شرایط آب و هوایی قرار دارند و این یک چالش برای آماده‌سازی آنها جهت دیدار با لبنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه 10 سال تجربه بازی کردن در جام ملت‌های آسیا را دارد، تصریح کرد: می‌دانم شرایط هر دیدار با مسابقه قبل فرق می‌کند و باید به طرز متفاوتی آماده بازی با لبنان شویم. هواداران زیادی در سالن دیدم و از همه آنها تشکر می‌کنم که برای تماشای بازی ما وقت گذاشتند. امیدوارم آنها را در دیدار بعدی هم ببینیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، قهرمانی آسیا را هدف اصلی تیمش خواند و گفت: باید دوباره دور هم جمع شویم و روی دیدار بعدی تمرکز کنیم. نقش من پرورش ستارگان آینده ایران است. جایگزین کردن بازیکنان به‌جای 10 بازیکن شناخته‌شده و انتظار از نیروهای جدید برای بازی کردن به شیوه‌ای که می‌خواهیم، کار آسانی نیست. تیم‌های ژاپن، ویتنام و تایلند رقبای سنتی ما برای قهرمانی محسوب می‌شوند و تیم‌هایی چون ازبکستان، عربستان و کویت نیز فوق‌العاده هستند.

همچنین حسین طیبی که سه بار دروازه چین تایپه را گشود، به‌عنوان بهترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد. وی بعد از این بازی عنوان کرد: پس از مسابقه با بازیکنان صحبت کردم و گفتم که همه ما اشتباهاتی در بازی مرتکب می‌شویم. باید به‌عنوان یک گروه کار کنیم؛ نه به‌صورت فردی. می‌خواهیم با قهرمانی به ایران بازگردیم و پس از شکست چین تایپه، برای رسیدن به این هدف چهار دیدار دیگر داریم. سالن سعد العبدالله جایی است که ما جام را بالای سر می‌بریم و تاریخ‌سازی می‌کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۳۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان