//
کدخبر: ۳۶۹۲۷۱ //

خط حمله‌ تیم ملی هنوز نقص دارد اما کی‌روش مقصر این مشکل نیست

یک پیشکوست فوتبال می‌گوید خط حمله‌ ایران مشکل هماهنگی دارد اما کی‌روش مقصر نیست چون فرصت زیادی برای شناخت، کار و انتخاب بازیکنان ندارد.


خط حمله‌ تیم ملی هنوز نقص دارد اما کی‌روش مقصر این مشکل نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

منصور رشیدی درباره دیدارهای دوستانه ایران مقابل اروگوئه و سنگال اظهار کرد: خط دفاع ما در بازی اول عالی کار کرد و هماهنگی کامل داشتند. در بازی دوم هم کمی سبک تیم عوض شد اما به هر حال همان تیم بود و هماهنگی لازم را داشتند. بازی دوم بهتر از بازی اول بودیم و مخصوصا در نیمه‌ دوم بازیکنان توانستند به برنامه کی‌روش عمل کنند و سنگ تمام گذاشتند. تیم ملی مقابل سنگال در نیمه دوم، بازی سطح بالایی را از خودش به نمایش گذاشت. سرمربی ما برای شناخت تیم حریف ابتدا تیم را دفاعی می‌چیند و بعد از آن در نیمه‌ دوم رو به جلو بازی می‌کند. این استراتژی خوبی است.

او ادامه داد: حاج صفی و صادق محرمی بسیار خوب کار کردند و هم در کارهای دفاعی و هم حمله به خوبی شرکت می‌کردند. دو بازیکن خط میانی هم در هر دو بازی عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. خط دفاعی ما بسیار با کیفیت است و به نظر من هیچ نقصی نداشتند. البته ما در خط حمله هنوز مشکل هماهنگی داریم و این به خاطر زمان بسیار محدود است. آزمون، طارمی و انصاری فرد آماده هستند و این مساله کار را برای کی‌روش سخت می‌کند. کی‌روش مقصر نیست چون فرصت زیادی برای شناخت و انتخاب بازیکنان ندارد.

این پیشکسوت فوتبال در رابطه با انتخاب دروازه‌بان اول تیم ملی عنوان کرد: علیرضا بیرانوند در بازی اول مقابل اروگوئه پر کار نبود اما چند سیو خوب داشت. در بازی دوم حسینی بسیار خوب کار کرد و موقعیت‌های تک به تک خوبی را از حریف می‌گرفت. ما خوشبختانه دروازه‌بان‌های خوبی در تیم ملی داریم. البته مشخص است که از بیرانوند برای دروازه تیم ملی استفاده می‌کنند اما حسینی هم دروازه‌بان بسیار خوبی است و اگر از او هم استفاده کنند، مشکلی پیش نخواهد آمد.

او در پایان اضافه کرد: با شرایطی که داریم، می‌توانیم در رقابت‌های جام جهانی عملکرد قابل قبولی را ثبت کنیم. ما در نقاط مختلف زمین بازیکنان خوبی داریم و فقط هماهنگی در خط حمله را لازم داریم. مهاجمان با کیفیتی داریم و با رفع مشکلات‌مان می‌توانیم به نتایج خوبی برسیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۲۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان