//
کدخبر: ۳۶۸۴۵۹ //
ژوائو کانسلو:

هر جا گواردیولا بخواهد بازی می‌کنم

ژوآئو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی، مدعی شد با کمک دیگر بازیکنان، کارش در ترکیب این تیم راحت شده است.

هر جا گواردیولا بخواهد بازی می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

ژوآئو کانسلو شروع خوبی بعد از انتقال از یوونتوس در ترکیب سیتی نداشت و حتی برخی پپ گواردیولا را بابت جذب این مدافع پرتغالی مورد انتقاد قرار دادند. اما در ادامه ژوآئو کانسلو به فرم همیشگی برگشته و به یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل شد. حالا کانسلو در مصاحبه ای اذعان داشت در هر پستی که گواردیولا بخواهد در زمین بازی کرده و خودش را با شرایط وفق خواهد داد.

ژوآئو کانسلو گفت: "من سعی می کنم تا حد امکان سبک بازی خودم را با هر پستی که پپ گواردیولا پیشنهاد می دهد، وفق داده و هماهنگ می کنم. فکر می کنم برخی مسائل به طور طبیعی برای بازیکنی پیش می آید. من وقتی هر هدفی دارم، سعی می کنم اولویت بندی کرده و تمام تلاشم را انجام دهم تا بتوانم به تیم کمک کنم.

می دانم که برای بینندگان و هواداران که بازی را از تلویزیون می بینند، عملکرد یک بازیکن در سمت راست و چپ بسیار مهم و تاثیرگذار تلقی می شود. اما نکته مثبت و کمک دهنده برای من این است که دیگر بازیکنان حاضر در زمین خیلی کمک می کنند تا من توانایی هایم را در ترکیب سیتی نشان دهم. بازیکنان با کیفیت فراوانی در این تیم همبازی من هستند و همین مسئله همه چیز را برایم آسان‌تر می‌کند. همانطور که گفتم در هر پستی که قرار بگیرم سعی می‌کنم بهترین عملکردم را انجام دهم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۴۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان