//
کدخبر: ۳۶۲۰۷۱ //

خیال سیتی راحت شد؛ تمدید قرارداد فیل فودن

منچسترسیتی سرانجام با ستاره جوان خود، فیل فودن، به توافق رسید و قرارداد او به زودی تا شش سال دیگر تمدید می‌شود.

خیال سیتی راحت شد؛ تمدید قرارداد فیل فودن
به گزارش فرتاک نیوز،

مذاکرات منچسترسیتی با فیل فودن، پدیده جوان این تیم، سرانجام به نتیجه رسید و فودن به زودی قراردادش با این باشگاه را به مدت شش سال تمدید می‌کند. او به این ترتیب تا سال 2028 بازیکن سیتی خواهد ماند.

در قرارداد جدید فیل فودن دستمزد او مقدار قابل توجهی افزایش می‌یابد. دیلی‌میل اعلام کرد بازیکن جوان انگلیسی از این پس یکی از گران‌ترین دستمزدها را در بین ستاره‌های دنیای فوتبال دریافت خواهد کرد.

مذاکرات دو طرف برای تمدید قرارداد در چند ماه گذشته ادامه داشت. تداوم مذاکرات باعث شده بود شایعاتی درباره احتمال جدایی فیل فودن مطرح شود. بر اساس گزارش روزنامه دیلی‌میل دستمزد ستاره انگلیسی با قرارداد جدید چهار برابر می‌شود. فودن سال 2018 به منچسترسیتی پیوست و دستمزد او بر اساس قرارداد اولیه هفته‌ای 35هزار یورو بود. بر اساس این ادعا فودن از این پس دستمزدی معادل 140هزار یورو در هفته دریافت خواهد کرد.

پپ گواردیولا به مدیران منچسترسیتی اطلاع داده بود که به هیچ وجه نمی‌تواند جدایی فیل فودن را تحمل کند. ستاره 22ساله سیتی فصل گذشته از سی و یک بازی که می‌توانست برای تیمش به میدان برود بیست و هشت بار با پیراهن منچسترسیتی بازی کرد. او در این مدت نه گل به ثمر رساند و پنج پاس گل داد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۰۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان