//
کدخبر: ۳۶۸۴۳۳ //

تارتار: می‌خواهیم اولین بردمان برابر پیکان باشد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نحوه برگزاری لیگ و برنامه‌ریزی بازی‌ها خوب است. قطعا همه تیم‌ها برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌روند. امیدارم نخستین پیروزی این فصل را برابر پیکان تجربه کنیم.

تارتار: می‌خواهیم اولین بردمان برابر پیکان باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار، در حاشیه تمرینات ذوب‌آهن پیش از آغاز رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال درباره تیمش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرایطمان بد نیست و به علت فشردگی بازی‌های هفته‌های نخست لیگ با مصدومیت‌هایی مواجه شدیم که جدی‌ترینشان سعید باقرپسند و جدایی او تا نیم‌فصل بود. البته باقی آسیب‌دیده‌ها در حال بازگشت به تیم هستند.

وی افزود: دارکو از لحاظ بدنی مقداری از بازیکنان عقب است و فکر می‌کنم بتواند در ادامه راه به ما کمک کند و امیدوارم هر چه سریعتر به مرز آمادگی برسد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از تدارک بازی‌های دوستانه خبر داد و گفت: در این تعطیلات بازی‌های تدارکاتی برنامه‌ریزی کردیم. یکی را روز چهارشنبه با ون‌پارس انجام دادیم که با نتیجه برابر ۱ بر ۱ به پایان رسید. همچنین سوم مهرماه نیز با آلومینیوم اراک بازی دوستانه‌ای خواهیم داشت و برای ادامه لیگ آماده می‌شویم.

تارتار با اشاره به تعمیرات چمنی ورزشگاه فولادشهر، توضیح داد: در بازی آخری که داشتیم، چمن زمین مشکلی نداشت و باید در بازی با آلومینیوم شرایط آن بررسی شود.

وی درباره پیکان به‌عنوان حریف ذوبی‌ها در هفته هفتم لیگ برتر، تصریح کرد: در ۶ هفته نخست و نتایج قدری بدشناس بودیم و در بازی با تراکتور پیروزی را در دقیقه ۹۷ از دست دادیم. قطعا برای ۳ امتیاز برد به مصاف پیکان می‌رویم. البته پیکان نیز تیم خوب و با ثباتی است. فکر می‌کنم بازی خوبی از آب دربیاید.

تارتار اضافه کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. ما برای برد به میدان می‌رویم و تیم‌های دیگر نیز به همین صورت باشد. امیدارم نخستین پیروزی این فصل را برابر پیکان تجربه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ و ادامه‌دار شدن نیم فصل تا بعد از جام‌جهانی، تاکید کرد: اینگونه برگزار شدن بهتر است، زیرا هر چه بازی‌ها فشرده‌تر باشد، تیم‌ها آسیب دیده و کیفیتی که باید را شاهد نخواهیم بود. به عقیده من تصمیم خوبی گرفته شده است.

 ذوبی‌ها از دوشنبه تمرینات خود را آغاز کرده و شامگاه چهارشنبه با ون‌پارس دیدار دوستانه برگزار کردند. در ادامه بازی‌های دوستانه گاندوها ۳۱ شهریور و ۳ مهر به ترتیب به مصاف امیدهای ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک خواهند رفت.

شاگردان تارتار نخستین دیدار خود را پس از تعطیلات لیگ در چارچوب هفته هفتم، (یکشنبه، ۱۰ مهر) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر میزبان پیکان تهران خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۴۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان