//
کدخبر: ۳۴۱۴۰۰ //

درخواست تارتار از رئیس جمهور چه بود؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید فساد در فوتبالی که پول زیادی در آن است، بیداد می‌کند.

درخواست تارتار از رئیس جمهور چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار بعد از شکست دو بر صفر تیمش برابر پیکان درهفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: برایم سخت بود به کنفراس خبری بیاییم چون اتفاقات خوبی در باری رخ نداد. دوست دارم آقای غلامی داور مسابقه به اینجا بیایید و بگویید چرا؟ این اتفاقات برای چه بود؟ درست در زمانی که سوار بازی بودیم و هر لحظه ممکن بود گل بزنیم، خطای پنالتی ما را نگرفت و به بازیکن ما هم کارت داد و بعد از دو دقیقه کارت دوم را داد. نمی‌دانم چه بگوییم‌ اما امیدوارم دستگاهای نظارتی بررسی کنند. شخصیتم را ذره به به ذره به دست آورده‌ام. کارنامه‌ام را هم به همین شکل به دست آوردم. قرار نیست همه را به باد بدهم. شائبه‌های زیادی در بازی بود. مگر ما زحمت نمی‌کشیم؟ مگر کار نمی‌کنیم؟ چرا با ما چنین می‌کنید؟ مگر پرسنل باشگاه ذوب‌آهن زحمت نمی‌کشند؟ نمی‌دانم چه بگوییم.

وی افزود: از زمانی تیم ما ۱۰ نفره شد، طبیعی بود که در ضد حملات دچار مشکل بشویم. به پیکان تبریک می‌گویم اما باید اتفاقات بازی امروز و اشتباهات داور بررسی شود. نتیجه برنمی‌گردد اما آقای داور دنیا شوخی ندارد و دار مکافات است. حق‌الناس شوخی نیست. داور را به خدا واگذار می‌کنیم. در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم باختیم، از هواداران عذرخوهی می‌کنم.

او گفت: ما هیچ مدرکی نداریم اما مربیان سالم ضرر می‌کنند و نتیجه نمی‌گیرند. فکر می‌کنم ۱۰ تا ۲۰ درصد پولی که می‌گیریم را باید هزینه کنیم. در کشور ما به خاطر مشکلات اقتصادی فساد بی داد می‌کند. من از به عنوان مربی سالم حرف میزنم. بیایید رسیدگی کنید. پول در فوتبال زیاد است. هرجایی پول زیاد باشد فساد هست. از رئیس جمهور محترم میخواهم که ورود کنند. آقای رئیسی نشان داده مرد عمل است و امیدوارم با فساد در فوتبال برخورد کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۴۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان