//
کدخبر: ۳۳۰۷۸۶ //

ماجرای تماس با بازیکنان ذوب آهن قبل از دیدار با پیکان

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید قبل از دیدار تیمش برابر پیکان تماس‌هایی با بازیکنان تیمش گرفته شده است.

ماجرای تماس با بازیکنان ذوب آهن قبل از دیدار با پیکان
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پیکان در دیدار معوق از هفته سوم لیگ برتر اظهار کرد: بازی نزدیکی را شاهد بودیم. متاسفانه بازیکنان ما اشتباهاتی داشتند. به بازیکنانم گفته بودم که اشتباه نکنند تا پیکان به ما گل نزند. درباره صحنه پنالتی هم که داور نظرش را عوض کرد و آن را نگرفت، باید بگویم شاید VAR در کشور ما وجود دارد و ما نمی‌دانیم. این برای بار دوم  است که برای تیم‌هایی که من مربی آن هستم این اتفاق رخ می‌دهد. پارسال در اصفهان داور یک پنالتی به سود ما گرفته بود که تصمیم خود را تغییر داد. امروز هم که سرمربی ذوب‌آهن هستم این پنالتی به ضرر تیم ما برگردانده شد. امیدوارم عدالت اجرا شده باشد و داور اشتباه نکرده باشد.

وی افزود: آیا ورزشگاه انقلاب کرج استانداردهای لازم را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر دارد؟ چمن ورزشگاه بلند بود و با بارندگی شرایط سخت شده بود. شاید تیمی که بخواهد جمع بازی کند و از اشتباهات حریف استفاده کند برایش مهم نباشد اما تیمی که می‌خواهد سازندگی کند و موقعیت ایجاد کند، در زمین نامناسب دچار مشکل می‌شود. من از سازمان  لیگ می‌خواهم اجازه ندهند که در هر ورزشگاهی بازی برگزار شود. در رختکن ما آب جمع شده بود. این درست نیست. رختکن ما سرد بود. باید نظارت بیشتر باشد.

او همچنین گفت: در کل به تیم پیکان تبریک می‌گویم و مسئولیت باخت با من است. متاسفانه قبل از بازی تماس‌هایی با برخی از بازیکنان و کادر ما برقرار شد. نمی‌گویم بازیکن من کم کاری کرده اما برهم زدن تمرکز تیم حریف کار درستی نیست. این تماس‌ها درست نیست. باید در زمین مبارزه کنیم. بازیکن من با شرافت بازی کرده و مسئولیت باخت هم با من است اما تماس گرفتن واقعا عجیب است. پارسال هم چنین اتفاقی رخ داده است. به شما چه ارتباطی دارد که چه کسی چه کاری می‌کند؟ مردانه بجنگید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۷۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان