//
کدخبر: ۳۶۴۹۲۷ //

اختصاصی/ استقلال - مس کرمان؛ یک تیم شبیه ملوان مقابل ساپینتو با یار دوازدهم

استقلال در هفته‌ سوم لیگ برتر از مس کرمان پذیرایی می کند که این تیم تقریبا شبیه ملوان است و پس از سالها به لیگ برتر برگشته.

اختصاصی/ استقلال  - مس کرمان؛ یک تیم شبیه ملوان مقابل ساپینتو با یار دوازدهم
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان ساپینتو در هفته سوم لیگ برتر به مصاف شاگردان فرزاد حسین خانی خواهند رفت‌. مس کرمان پس از سالها به لیگ برتر برگشته و مثل ملوان تیم تازه وارد مسابقات محسوب می شود. این تیم‌‌ در بازی هفته گذشته مقابل‌ پیکان پیروزی شیرین سه بر صفر را به دست آورد تا با روحیه لازم به استقبال استقلالی برود که این تیم نیز هفته‌ قبل به سه گل ملوان‌ را شکست داد و مثل مس انگیزه لازم را گرفت که هر دو تیم شرایط خوبی برای بازی مقابل هم دارند.

photo_2022-08-24_20-19-02

تیم ساپینتو در مسابقه ای به مصاف حریف کرمانی می رود که یار دوازدهم اش را در اختیار خواهد داشت. قطعا اگر استقلال در بازی هفته نخست هوادارانش را در اختیار داشت، شاید مقابل سپاهان نیز می توانست امتیاز بگیرد و بازنده میدان نباشد. حضور هواداران در ورزشگاه آزادی می تواند انگیزه بازیکنان را بالا ببرد و قطعا پنجشنبه هفته جاری بازی متفاوتی از تیم‌ ساپینتو خواهید دید. فراموش نکنید احتمالا در این بازی نیز مربی پرتغالی دست به تغییرات بزند و با ترکیب جدیدی به میدان برود.

در سوی مقابل مس کرمان نیز رفته -  رفته خودش را پیدا کرده و بازی که شاگردان فرزاد حسین خانی مقابل‌ پیکان انجام دادند، نشان از یک تیم رو به جلو را دارد به این دلیل که مسی ها بازی با نفت مسجد سلیمان نیز با یک فوتبال رو به جلو را به نمایش گذاشتند، هرچند بازنده شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان