//
کدخبر: ۳۶۳۳۲۳ //
هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور

صف بندی مدعیان لیگ در اولین روز رقابت‌های لیگ برتر/ عیار بار اولی‌ها مشخص می‌شود

هفته اول رقابت های لیگ برتر فردا جمعه 21 مرداد ماه با انجام 5 بازی آغاز خواهد شد.

صف بندی مدعیان لیگ در اولین روز رقابت‌های لیگ برتر/ عیار بار اولی‌ها مشخص می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سوت آغاز لیگ بیست و دوم همراه با دیدار سپاهان اصفهان و استقلال تهران از روز جمعه 21 مرداد ماه با انجام پنج بازی بصدا در خواهد آمد که مهم‌ترین آن اختصاص به دیدار بسیار حساس استقلال و سپاهان دارد ، هفته ای که می‌تواند برای تمامی تیم‌ها چالش برانگیز باشد.

فرتاک ورزشی نگاهی گذرا به این بازی ها خواهد داشت که با هم می خوانیم.

 

استقلال تهران- سپاهان اصفهان/یک جنگ تمام پرتغالی

مهم‌ترین دیدار از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اختصاص به بازی سپاهان اصفهان و استقلال تهران دارد، دیداری که در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگر انجام خواهد شد.

همیشه تقابل استقلال و سپاهان جذابیت خاص خودش را داشته؛ به خصوص که این فصل حضور مربیان پرتغالی حساسیت و جذابیت را چند برابر کرده‌ است. فراموش نکنید به این مربیان باید بازیکنانی را نیز اضافه کنیم که سابقه بازی در هر دو تیم و البته پرسپولیس را دارند. از رشید مظاهری گرفته تا امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد دانشگر، شهریار مغانلو، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و بازیکنان خارجی این تیم که هر کدام با انگیزه خاصی مقابل استقلال قرار خواهند گرفت.

استقلال- سپاهاندر سوی مقابل استقلال نیز سجاد شهباز زاده و رضا میرزایی را این فصل از سپاهان به خدمت گرفته و بازگشت کاوه رضایی و حضور محبی و چند بازیکن دیگر کیفیت بازی را بالاتر خواهند برد. تنها نکته تاریک مسابقه عدم حضور هواداران است که ای کاش این مسابقه با تماشاگر برگزار می شد تا جذابیت مسابقه را دوچندان کند.

این بازی فردا جمعه راس ساعت 19/30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 

پیکان تهران_ملوان بندرانزلی/ملوانان به فکر ترمز کشیدن

دیگر دیدار هفته اول رقابت‌های لیگ برتر دیدار پیکان تهران و ملوان بندرانزلی است جایی که  شاگردان مجتبی حسینی و مازیار زارع در مقابل هم دیگر صف آرایی می کنند .

مجتبی حسینی که یک تیم جوان و مستعد را راهی رقابت‌ها می‌کند در نظر دارد همانند فصل گذشته پدیده لیگ برتر باشد و از طرفی مازیار زارع در همین هفته‌های ابتدایی به چیزی جز کسب سه امتیاز حیاتی فکر نمی‌کند تا برخلاف برخی از تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر در همین ابتدای کار ناکامی را تجربه نکند حالا باید دید دیدار ملوان و پیکان چه نتیجه به همراه خواهد داشت؟!

پیکان تهران- ملوان بندرانزلی- مجتبی حسینی- مازیار زارعنکته قابل توجه این که تیم پیکان در 4 بازی آخر خود برابر ملوان شکست نخورده است وآخرین پیروزی ملوان برابر پیکان مربوط به سال 1389 می باشد که با برتری دو بر صفر این تیم به پایان رسید.

بازی دو تیم فردا جمعه 21 مرداد ماه راس ساعت 19 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.

 

آلومینیوم اراک_هوادار /الهامی و رحمتی باز به هم رسیدند

یکی دیگر از بازی‌های روز اول از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور اختصاص به دیدار دو تیم هوادار تهران و آلومینیوم دارد.

مهدی رحمتی که فصل گذشته با هدایت آلومینیوم تا دیدار نهایی جام حذفی جلو رفت و سرانجام در فینال مغلوب تفکرات الهامی سرمربی وقت نساجی شد بار دیگر آماده مصاف بااین سرمربی است که در این فصل بر روی نیمکت هوادار تهران نشسته است و این جدال می تواند برای هر دو مربی حساس باشد اما بدون تردید مهدی رحمتی و شاگرداشن در این بازی به چیزی جز کسب سه امتیاز بازی فکر نمی کنند.

آلومینیوم اراک- هوادار تهران- مهدی رحمتی- ساکت الهامیاز طرفی ساکت الهامی که از پرحاشیه‌ترین مربیان فصل گذشته بود اینبار در قامت سرمربیگری هوادار در نظر دارد برای بار سوم مچ رحمتی را بخواباند و روزهای خوش را با هوادار تهران تجربه کند

بازی دو تیم فردا جمعه 21 مرداد ماه راس ساعت 20  برگزار می شود.

 

نفت مسجد سلیمان_ مس کرمان/جنگ نابرابر

در چاچوب رقابت‌های هفته اول لیگ22 دوتیم نفت مسجد سلیمان و مس کرمان به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار درشرایطی انجام می شود که نفت مسجد سلیمان در فصل نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده است و با یک تیم متزلزل راهی مسابقات می شود.

در سوی مقابل شاگردان فرزاد حسین خانی در مس کرمان برخلاف اینکه تازه به لیگ برتر صعود کرده‌اند دست به خرید مهره‌های تاثیر گذار زده و می‌توان گفت با آمادگی نسبی خود را برای رویاییبا رقبا درا لیگ 22 مهیا نموده اند حالا باید منتظر ماند و دید مهاجری می‌تواند در همین ابتدای فصل گلیم نفتی‌ها را از آب بکشد یا همانند فصل گذشته نفت با حواشی زیاد روبرو خواهد شد؟!

بازی دو تیم فردا جمعه 21 مرداد ماه راس ساعت20/30 در مسجد سلیمان برگزار می شود.

رضا مهاجری- فرزاد حسینخانی- مس کرمان- نفت مسجد سلیماننساجی مازندران_ مس رفسنجان/اولین تجربه مطهری در قامت سرمربی

نساجی و مس در نخستین هفته رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت و این دیدار درشرایطی انجام می شود که حمید مطهری باتوجه به اینکه نخستین تجربه سرمربیگری خودش را پشت سر می گذارد انگیزه زیادی برای شکست حریف خود دارد و در سوی مقابل محمد ربیعی که فصل گذشته درجمع بالا نشینان لیگ برتر بود در نظر دارد در همین هفته نخست گام محکمی درراستای بالانشینی بردارد.

مسابقه دو تیم نساجی مازندران و مس رفسنجان در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال، از ساعت 20:30 روز جمعه 21 مرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز خواهد شد.

محمد ربیعی- حمید مطهری- مس رفسنجان- نساجی مازندران

دیگر بازی ای هفته اول رقابت های لیگ برتر در روز شنبه 22 مردادماه به شرح زیر برگزار خواهد شد:

ذوب آهن- پرسپولیس  راس ساعت 19 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

فولاد خوزستان-  صنعت نفت آبادان راس ساعت 20/30

گل گهرسیرجان- تراکتور راس ساعت 20:30

photo_2022-08-11_19-28-22

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۳۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان