//
کدخبر: ۳۶۴۸۹۷ //

تا این هافبک‌ها جان نگیرند؛ مشکلات پرسپولیس حل نمی شود

توجه فراوان و البته لازم به مسأله کمبودهای خط حمله پرسپولیس این نکته مهم را از یادها برده که توپ‌رسانی از ناحیه خط میانی این تیم هم به طور ناقص انجام می‌پذیرد و فرصت‌های گلزنی به حد کفایت خلق نمی‌شود.

 تا این هافبک‌ها جان نگیرند؛ مشکلات پرسپولیس حل نمی شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی عبدی البته نتوانسته‌ انتظارات را در خط حمله سرخ‌ها برآورده کنند و حامد پاکدل هم که اینک مصدوم است، چیزی فراتر از آنها را از خود بروز نداده است.

با این حال در شروع لیگ بیست و دوم هافبک‌های پرسپولیس هم نتوانسته‌اند فرصت‌سازی‌هایی را به تصویر بکشند که برای گلزنی مهاجمان مورد نیاز است.

در این میان شاید وحید امیری به سبب مصدومیت طولانی‌اش که او را از ۹-۸ هفته آغازین این فصل هم دور نگه می‌دارد عذر موجهی داشته باشد اما آنهایی هم که سالم‌اند و به هر شکل به میدان می‌آیند، چه در دیدارهای تدارکاتی «پیش فصل» و چه در دو مسابقه نخست و رسمی این تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور نتوانسته‌اند همان خلاقیتی را بروز بدهند که از تیمی با نام و اعتبار پرسپولیس انتظار آن می‌رود و اصولاً هر تیم مدعی قهرمانی به آن محتاج است.

در هفته نخست لیگ نه تنها از میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا که ذاتاً تکنیک بالایی ندارند و بیشتر به درد تنظیم کارهای دفاعی تیم خود و تخریب بازی حریفان می‌خورند، کار مهمی در دیدار با ذوب‌آهن سر نزد، بلکه سروش رفیعی هم که یک فانتزی‌باز درجه اول است و بعد از دو سال و نیم دوری از جمع قرمزهای تهرانی یک‌بار دیگر پرسپولیسی شده، فروغی نداشت و مهدی ترابی هم دور از گذشته درخشانش نشان داد.

به آنها بیفزایید سعید صادقی را که بعد از درخشش در دیدارهای فصل گذشته تیم گل‌گهر با امیدآفرینی‌های فراوان به تهران آمد اما مقابل ذوبی‌ها خاموش بود و کار قابل توجهی از او مشاهده نشد. شاید عنوان شود که با گذشت زمان این هافبک‌های تازه‌وارد (رفیعی و صادقی) با تیم اخت شده و شروع به درخشش خواهند کرد اما تا زمانی که این مهم تحقق نیابد و مردان میانی پرسپولیس جان نگیرند تا تولید فرصت با حجم زیاد برای فورواردهای تیم کنند، مشکلات تهاجمی سرخ‌ها حل نخواهد شد و انداختن همه کاستی‌ها به گردن مهاجمان که البته ایرادات فراوانی دارند، فقط گم کردن حقیقت خواهد بود و پرسپولیس را از گردنه‌های سخت لیگ بیست و دوم به سلامت عبور نخواهند داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۸۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان