//
کدخبر: ۳۶۱۰۸۱ //

دیبالا: اینتر به من خیانت نکرد/ پایان رابطه با یوونتوس مشکل مالی نبود

پائولو دیبالا، ستاره جدید جالوروسی مدعی شد در این باشگاه اهداف بزرگی را در سر دارد.

دیبالا: اینتر به من خیانت نکرد/ پایان رابطه با یوونتوس مشکل مالی نبود
به گزارش فرتاک نیوز،

 گرچه به نظر می رسید بعد از جدایی از یوونتوس مقصد پائولو دیبالا اینتر باشد، اما در نهایت مذاکرات به سرانجام نرسید و این ستاره آرژانتینی راهی رم شد. حالا پائولو دیبالا در مصاحبه ای در مورد عدم انتقال به اینتر، دلیل جدایی از یوونتوس و البته انتقال به رم صحبت کرده است.

پائولو دیبالا گفت: "وقتی ژوزه مورینیو با من تماس گرفت، پرسیدم که هدف ما چیست؟ فتح اسکودتو؟ می دانم که میل زیادی برای این هدف وجود دارد، اما هنوز زود است که در مورد آن صحبت کنیم. رم جاه طلبی های زیادی برای آینده دارد، همه دوست دارند قهرمان شوند و این هدف ماست. تیم هایی بزرگی پیش روی ما هستند، اما باید بازی به بازی پیش فته و با آرامش کار کنیم. 

 

من تلاش می کنم پائولو دیبالایی را ببینیم که در گذشته دیده نشده بود و برای یافتن بهترین شرایط تلاش می کنم. یوونتوس از روز اول میل به پیروزی را به بازیکنان منتقل می کند، من سعی می کنم این حس را به هم تیمی هایم بدهم تا بتوانیم لحظات سخت را نیز پشت سر بگذاریم.

شایعات انتقال به اینتر؟ من احساس نکردم به من خیانت شده است. از زمانی که قرارداد با یوونتوس به پایان رسید، شما در مورد برخی تیم ها بیشتر از سایرین صحبت کردید. من رابطه خوبی با پپ ماروتا دارم، اما وقتی پینتو به تورین آمد، همه چیز تغییر کرد. 
 
پایان رابطه با یوونتوس؟ در سال گذشته از نظر گلزنی، پاس گل و موارد دیگر و البته با توجه به میزان مصدومیتم، عملکرد خوبی داشتم. ما در ماه اکتبر توافق کردیم، آنها از ما خواستند صبر کنیم و در ماه مارچ گفتند که من دیگر بخشی از پروژه نیستم. مشکل بین ما مالی نبود و باشگاه و سرمربی چنین تصمیمی گرفتند. من نیز گفتم اگر این انتخاب شماست، مشکلی ندارم.

پیراهن شماره 10؟ می دانیم آخرین نفری که شماره را پوشیده چه کسی است و من احترام زیادی برای او قائل هستم. اما برای من 21 عدد مهمی در تیم ملی است و من کارم را با همین عدد در یوونتوس شروع کردم و امیدوارم در رم نیز به موفقیت برسم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۰۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان