//
کدخبر: ۳۴۴۴۴۰ //

مدیران یووه کوتاه نمی‌آیند؛ دیبالا در آستانه جدایی

پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس، در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته است.

مدیران یووه کوتاه نمی‌آیند؛ دیبالا در آستانه جدایی
به گزارش فرتاک نیوز،

قرارداد فعلی دیبالا با باشگاه یوونتوس تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و او پس از آن می‌تواند این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند. 
پیش از این مذاکراتی برای تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه یوونتوس انجام شده بود. حتی رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده بودند که او و نمایندگانش به توافقی با مدیران یووه نیز دست پیدا کرده بودند. 
با این حال، مصدومیت‌های متعدد و شرایط فیزیکی این ستاره آرژانتینی باعث شد که مدیران این باشگاه پیشنهادشان را پس گرفته و این توافق به نتیجه نرسید. 
خورخه آنتون، مدیر برنامه دیبالا، قرار است روز دوشنبه هفته آینده جلسه‌ای را برای انجام مذاکرات بیشتر با مدیران یوونتوس برگزار کند اما بعید به نظر می‌رسد که توافقی جدی در این جلسه حاصل شود. 

 


روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که آینده این بازیکن در تورین بیش از پیش در هاله‌ای از تردید و ابهام قرار گرفته  و احتمال این که او در پایان فصل از یووه جدا شود بسیار زیاد است. 
مدیران یوونتوس حاضر نیستند بار دیگر به پیشنهاد سالانه 10 میلیون یورو برگردند و قصد دارند بار دیگر پیشنهاد اخیر خود برای پرداخت سالانه هفت میلیون یورو را به این بازیکن و مدیر برنامه‌اش پیشنهاد کنند که مورد پذیرش آنها نیست. 
گاتزتا همچنین خبر داده که این باشگاه با حضور بازیکنان جدید و برنامه‌ای که برای تقویت تیمش در تابستان پیش‌رو در نظر گرفته نگران جدایی دیبالا در تابستان سال آینده نیست. 
نام این ملی‌پوش آرژانتینی پیش از این در کنار نام اینتر، تاتنهام و بارسلونا به گوش می‌رسید اما هیچ منبع معتبری ارائه پیشنهاد رسمی و جدی به این بازیکن را تایید نکرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۴۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان