//
کدخبر: ۳۲۲۹۲۸ //

یوونتوس و دیبالا به بن بست رسیدند/ دردسرهای بانوی پیر بیشتر شد

منابع خبری در ایتالیا مدعی شده‌اند که مذاکرات بین یوونتوس و پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی این تیم، به بن بست خورده و این بازیکن پس از جدایی کریستیانو رونالدو به دنبال قراردادی با قیمت بالاتر است.

یوونتوس و دیبالا به بن بست رسیدند/ دردسرهای بانوی پیر بیشتر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه ایتالیایی هفته گذشته با کریستیانو رونالدو خداحافظی کرد و ستاره پرتغالی پس از 12 سال بار دیگر به منچستریونایتد برگشت. یووه فصل گذشته بدترین عملکرد خود در یک دهه اخیر را به نمایش گذاشته و تحت هدایت آندره‌آ پیرلو در رده چهارم جدول رده بندی سری آ قرار گرفته و در لیگ قهرمانان نیز در مرحله یک هشتم توسط پورتو حذف شد.

مکس آلگری، سرمربی جدید این تیم، حالا تصمیم دارد باشگاه را از این شرایط عبور داده و پیش ببرد و دیبالا، ستاره او در خط حمله، به عنوان بخشی کلیدی از آینده باشگاه دیده می‌شود. با این حال قرارداد فعلی دیبالا به ارزش 6.2 میلیون پوند در سال در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و این یعنی یووه باید قرارداد جدیدی را با او به امضا برساند یا این بازیکن را به صورت رایگان از دست دهد.

 کالچو مرکاتو خبر داده که مذاکرات بین یوونتوس و دیبالا به بن بست خورده و دو طرف نتوانستد بر سر دستمزد این بازیکن 27 ساله به توافق برسند. این نشریه ایتالیایی مدعی شده که دیبالا جایگاه ویژه‌ای برای باشگاه دارد و مدیران یووه تصمیم دارند جای خالی رونالدو را توسط او پر کنند. با این حال پیشنهاد بانوی پیر که از پیشنهاد تابستان گذشته کمتر است از سوی بازیکن تیم ملی آرژانتین رد شده است. شرایط دشوار مالی ناشی از شیوع جهانی ویروس کرونا باعث شده که انعطاف یوونتوس برای مذاکره کاهش پیدا کند. ظاهرا دیبالا به دنبال دریافت دستمزدی نزدیک به ماتیس دلیخت ( 10.3 میلیون پوند در سال ) است اما پرداخت چنین هزینه‌ای برای باشگاه دشوار است. او نیز علاقه زیادی به تمدید قرارداد خود تا سال 2025 یا 2026 دارد اما می‌خواهد باشگاه ارزش او را ارائه پیشنهادی هنگفت نشان دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۹۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان