//
کدخبر: ۳۵۹۵۱۸ //

برنامه اسکوچیچ برای لژیونرهای شاغل در اروپا

برنامه دراگان اسکوچیچ برای لژیونرهای شاغل در لیگ‌های اروپایی برای حضور در اردوی تیم ملی مشخص شد.

برنامه اسکوچیچ برای لژیونرهای شاغل در اروپا
به گزارش فرتاک نیوز،

وضعیت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال نامشخص است و هر روز درباره ادامه کار او در ایران و یا رفتنش از تیم ملی اخبار متفاوتی به گوش می‌رسد.

با این همه اسکوچیچ بعد از جلسه اخیری که با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال داشت به اروپا برگشت تا کارهای خود را برای آماده‌سازی تیم ملی آماده کند و به نظر می‌رسد این مربی کروات تا روشن شدن قطعی وضعیت‌اش در تیم ملی، کارها را طبق برنامه از پیش ‌تعیین‌شده پیش خواهد برد.

اسکوچیچ روز گذشته جلسه‌ای با شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی شاغل در اروپا برگزار کرد تا از آخرین وضعیت او مطلع شود. این برنامه برای سایر لژیونرها هم اجرا خواهد شد؛ چراکه اسکوچیچ قصد دارد با سفر به کشورهای مختلف در جریان آخرین وضعیت بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا قرار بگیرد. او قصد دارد علاوه بر گفتگو با بازیکنان، با مربیان آنها هم صحبت کند تا در جریان وضعیت بازیکنان از نظر فنی و روحی قرار بگیرد.

همچنین اسکوچیچ قصد دارد با مربیان بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا صحبت کرده تا بتواند رضایت آنها را برای حضور زودتر ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی بگیرد. دراگان از باشگاه‌های اروپایی درخواست خواهد کرد تا لژیونرهای ایرانی به جای یک هفته حضور زودتر در اردوی تیم ملی، 12 روز زودتر به اردو بیایند و باید دید که باشگاه‌های اروپایی با چنین درخواستی موافقت خواهند کرد یا نه. این در حالی است که باید دید اصلا عمر حضور اسکوچیچ در تیم ملی تا جام جهانی 2022 می‌رسد یا نه!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان