//
کدخبر: ۳۵۸۹۴۶ //

انتقاد شدید از ملی‌پوشان: بازیکن چه کاره است که بخواهد در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی نظر بدهد؟

سرمربی پیشین تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با انتقاد شدید از بازیکنان تیم ملی آنها را «بچه‌هایی با تفکرات آماتور» نامید.

انتقاد شدید از ملی‌پوشان: بازیکن چه کاره است که بخواهد در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی نظر بدهد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد احمدزاده در ارتباط با اتفاقات چند روز اخیر و ایجاد دودستگی میان بازیکنان تیم ملی گفت: این موضوع و اتفاقاتی که رخ داده را از طریق رادیو شنیدم و داشتم دق می‌کردم. برای فدراسیون فوتبال متأسف هستم که نمی‌تواند یک تیم ملی را حفظ و اداره کند و وزارت ورزش هم در خیلی مسائل ضعف دارد. واقعاً اگر مدیریت و کار را بلد نیستید بهتر است بروید تا افرادی بیایند که اوضاع را به شکل مثبتی تغییر دهند.

وی ادامه داد: برای این فوتبال متأسفم که بازیکنان تیم ملی برای انتخاب سرمربی نظر می‌دهند یا جلسه می‌گذارند. این کار در هیچ سطحی از فوتبال قابل قبول نیست و وقتی می‌شنوم که چنین چیزهایی وجود دارد خیلی خوشحال می‌شوم که دیگر در این فوتبال نیستم. بازیکن چه کاره است که بخواهد در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی نظر بدهد؟

احمدزاده خاطرنشان کرد: این بازیکنان باید چند سالِ پیش خودشان را به یاد بیاورند که چه شرایطی داشتند. جای فدراسیون فوتبال بودم به هیچ عنوان نمی‌گذاشتم این بازیکنانی که چنین شرایطی را در چند روز گذشته رقم زدند رنگ جام جهانی را ببینند، حتی اگر این اتفاق باعث شود در جام جهانی در هر بازی 4 یا 5 گل بخوریم. اگر چنین کاری را انجام دهیم حداقل بازیکنان دیگر جرأت ندارند چنین کارهایی را انجام بدهند تا بعداً به ریش دیگران بخندند.

سرمربی پیشین ملوان گفت: می‌خواهم خطاب به این بازیکنان بگویم که شما یک مشت بچه با تفکرات آماتور و ضعیف هستید که می‌خواهید تحت هر شرایطی به جام جهانی بروید و دنبال منافع شخصی خودتان هستید و اگر هم نتیجه نگرفتید مشکل را گردن سرمربی و دیگران بیندازید. شما خیلی کوچک هستید و به هیچ عنوان بزرگ نشده‌اید.

وی در خصوص احتمال برکناری اسکوچیچ و اینکه فدراسیون دنبال یک گزینه ایرانی است، گفت: در حال حاضر بهترین گزینه علی دایی است که بتواند این شرایط را تغییر داده و رختکن تیم ملی را کنترل کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان