//
کدخبر: ۳۵۹۱۰۲ //

فوتبال ما یک آشفته بازار است/ این حق اسکوچیچ است که در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با اشاره به اینکه تیم ملی در موقعیت حساسی قرار دارد، ابراز امیدواری کرد برای انتخاب سرمربی این تیم تصمیم اشتباهی اتخاذ نشود.

فوتبال ما یک آشفته بازار است/ این حق اسکوچیچ است که در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی رجب‌زاده درباره تصمیم اخیر کمیته فنی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه دراگان اسکوچیچ صلاحیت هدایت تیم ملی فوتبال ایران را ندارد،‌ اظهار داشت: فوتبال ما یک آشفته بازار است و به جای اینکه در این مقطع آرامش داشته باشیم همه چیز به‌هم خورده است، آنهم در حالی که زمان زیادی تا شروع جام جهانی باقی نمانده است. اگر قرار است تصمیمی گرفته شود باید حساب‌شده و با دلیل موجه باشد نه اینکه بخواهیم از روی احساس تصمیم بگیریم.

وی با اشاره به دودستگی ایجادشده بین بازیکنان تیم ملی خاطر نشان کرد: این اصلاً وظیفه بازیکن نیست که در مورد سرمربی تیم ملی نظر بدهد و هر جای دیگر بود قطعاً با بازیکنانی که این وضعیت را به وجود آوردند برخورد انضباطی می‌شد. حتی من شنیدم که دو بازیکن هم با مسئولان دولت صحبت کرده‌اند که این اتفاقات واقعاً ناراحت‌کننده است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: تیم ملی قبل از آمدن اسکوچیچ در شرایط سختی قرار داشت، ولی با این مربی به آسانی به جام جهانی صعود کردیم. این حق اسکوچیچ است که در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند، ولی نمی‌دانم چرا تصمیم دیگری گرفته شده است.

رجب‌زاده در مورد گزینه‌های داخلی که برای هدایت تیم ملی در نظر گرفته شده‌اند، گفت: من هم نام‌هایی مثل علی دایی، جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی را شنیده‌ام. آنها مربیان خوبی هستند و امیدوارم در نهایت بهترین تصمیم گرفته شود. امیدوارم در این مقطع حساس تصمیم اشتباه نگیریم که در آینده موجب پشیمانی ما شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۱۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان