//
کدخبر: ۳۴۶۰۸۴ //

تیم ملی فوتبال به مربی بزرگ نیاز دارد/ پیکان حریف آسانی نیست

کارشناس فوتبال با بیان اینکه در گروه سختی قرار گرفته ایم و نیاز به تدارکات قوی داریم گفت: تیم ملی به یک سرمربی بزرگ نیاز دارد تا بتواند در جام جهانی موفق باشد.

تیم ملی فوتبال به مربی بزرگ نیاز دارد/ پیکان حریف آسانی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

در خصوص هم گروهی ایران با آمریکا و انگلیس در جام جهانی گفت: در گروه سختی قرار گرفته ایم. انگلیس یکی از تیم‌های خوب دنیا است و آمریکا هم با سالهای گذشته اش تفاوت‌های بسیاری کرده است.

وی ادامه داد: التبه هنوز مشخص نیست که در پلی آف چه تیمی به عنوان تیم چهارم در گروه ما قرار خواهد گرفت اما در مجموع در گروهی سخت قرار گرفته ایم و به طور حتم بازی‌های سنگینی هم پیش روی خواهیم داشت.

عالمی در ادامه خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم در این جام موفق باشیم و به مرحله بعد آن صعود کنیم نیاز به تدارکات قوی، اردوهای مناسب و بازی‌های تدارکاتی خوب با حریفان صاحب نام باشیم. باید مسئولان فوتبال کشور ما یک برنامه ریزی دقیق را برای حضور در جام جهانی داشته باشند تا بتوانیم از اعتبار فوتبالمان در دنیا دفاع کنیم.

وی در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر اینکه اسکوچیچ نمی‌تواند در جام جهانی با تیم ملی موفق شود و باید یک مربی بزرگ جانشین او شود گفت: اسکوچیچ برای صعود به جام جهانی زحمات زیادی کشید. تیم ملی کشورمان شرایط سختی داشت. با ویلموتس روزهای بدی را سپری می‌کردیم اما با آمدن اسکوچیچ شرایط فرق کرد و توانستیم به جام جهانی صعود کنیم اما باید بپذیریم که جام جهانی همانند دور مقدماتی نیست. با تیم‌های بزرگی بازی خواهیم داشتم. بنابراین اعتقاد دارم اگر به دنبال موفقیت در جام جهانی هستیم نیاز به تغییر اساسی در کادر فنی وجود دارد. و اگر بتوانیم یک مربی بزرگ را به خدمت بگیریم می‌توانیم نمایش قابل قبولی در این تورنمنت بزرگ و حساس داشته باشیم.

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار روز سه شنبه استقلال برابر پیکان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر هم گفت: آبی‌ها چند روزی را استراحت کرده اند و مجدداً تمرینات خود را برای ۷ هفته باقی مانده لیگ ادامه داده اند. خیلی‌ها نگران بودند شاید این تعطیلات باعث شود تا بازیکنان از آمادگی کامل به دور شوند اما با شناختی که از دکتر نوشادی مربی بدنساز تیم داریم می‌دانیم که او کار خودش را بلد است و تیم را در شرایط مطلوب نگه خواهد داشت.

عالمی خاطرنشان کرد: پیکان حریف آسانی برای استقلال نخواهد بود. این تیم همیشه مقابل آبی پوشان پایتخت نمایش قابل قبولی داشته و در جام حذفی هم استقلال را به شدت اذیت کرد. بنابراین باید آبی‌ها هوشیار باشند و اگر می‌خواهند فاصله ۶ امتیازی و نباختن خود را در هفته بیست و چهارم هم ادامه دهند باید با یک بازی منطقی و به دور از استرس مقابل حریف قرار گرفته و پیکان را شکست دهند.

وی در پایان گفت: حضور تماشاگران هم می‌تواند برای استقلال یک پوئن مثبت باشد. بازی‌ها بعد از افطار و در زیر نور برگزار خواهد شد و هواداران هم می‌توانند به ورزشگاه آمده و با حمایت از تیم خود، زمینه ساز برد استقلال برابر پیکان باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۰۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان