//
کدخبر: ۳۵۵۹۰۵ //

توصیه مربی پرسپولیسی به اسکوچیچ

سرمربی سابق تیم ملی گفت: اسکوچیچ باید پوست کلفت باشدۀ محکم بایستد و سخت تلاش کند.

توصیه مربی پرسپولیسی به اسکوچیچ
به گزارش فرتاک نیوز،

افشین قطبی درباره برگزاری دیدارهای دوستانه و شکست تیم ملی مقابل الجزایر اظهار داشت: من احساس می‌کنم برد و باخت در بازی دوستانه مهم نیست. مهم آن تجربه‌ای است که بازیکنان در بازی دوستانه بدست می‌آورند. بازی با الجزایر، ما خوب بازی نکردیم و نتیجه خوبی هم نگرفتیم. ساخت و تمرکز انفرادی بازیکنان اصلا خوب نبود. این بازی برای مربی،کادر فنی و بازیکنان مهم بود زیرا توانستند پس از مدت‌ها دوری در کنار هم یک بازی انجام دهند.

وی ادامه داد: ما باید با منطق و با خونسردی عمل کنیم و رو به جلو فکر کنیم. سعی کنیم در این ۵ ماه باقی ‌مانده از مربی و تدارکات و بازیکنان حمایت کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: دفاع ایران از خط حمله شروع می‌شود و بازیکنان تهاجمی ما باید خیلی نزدیک به هم بازی کنند و تلاش کنند که فضاهای بازی را ببندند. در این شرایط بازیکنان حریف به سختی می‌توانند توپ را به خط میانی و بازیکنان هافبک برسانند.

وی ادامه داد: نکته دیگر مهم این است که وقتی توپ به پشت خط حمله یا هافبک می‌رسد، تمام بازیکنان باید فاصله‌ها را کم کنند و به حریف اصلا فضا ندهند.

افشین قطبی تاکید کرد: شما ببینید، تیم ملی آمریکا بازی‌های سخت دوستانه داشته، تیم‌ ملی انگلیس با آلمان و ایتالیا بازی کرده و تیم ملی ولز با هلند ۲ بار بازی کرده است و متاسفانه ما نتوانستیم بازی دوستانه‌ای برگزار کنیم. در این راه بسیار مهم تنها با تیم دوم الجزایر توانستیم بازی کنیم.

وی ادامه داد: دیگر نمی‌شود در این خصوص حرف زد زیرا به گذشته مربوط می‌شود. باید نگاهمان رو به آینده باشد. ما می‌توانیم قبل از جام جهانی ۲ بازی دوستانه داشته باشیم. باید تلاش کنیم که بازی‌های خوب با تیم‌های قدرتمند انجام دهیم تا ضعف‌های ما خود را نشان دهد.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران در خصوص اردوی قطر گفت: وقتی کار سخت است، شما هر کاری که از دستتان برمی‌آید را باید انجام دهید. پس از اینکه بازی با کانادا لغو شد، همه خوب کار کردند تا حداقل یک اردو و یک بازی دوستانه برگزار شود.

وی ادامه داد: ما می‌دانستیم که تیم ملی ایران به جام جهانی خواهد رفت و می‌توانستیم خیلی زودتر برای این مسائل تصمیم بگیریم. می‌توانستیم بازی‌های دوستانه و اردوهای بهتری برای خودمان بگذاریم. فکر می‌کنم قطر برای بازیکنان ما خانه دوم است. به نظرم اردوی قطر و بازی دوستانه برای ما مناسب بود.

افشین قطبی در خصوص گرمای هوای قطر نیز گفت: وقتی شما چند گزینه داشته باشید، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید ولی وقتی یک یک گزینه است، همین تک گزینه را باید انتخاب کنید.

وی در انتها به اسکوچیچ پیشنهاد داد و گفت: ایشان باید پوست کلفت باشند. باید محکم بایستد و سخت تلاش کنند. نباید به صداهای اطراف توجه کند زیرا اگر تمرکزش از بین برود نمی‌تواند موفق بشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۹۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان