//
کدخبر: ۳۵۵۸۴۰ //

رسمی؛ رونمایی از توپ فصل آینده لیگ برتر(عکس)

لیگ برتر انگلیس رسماً از توپی که فصل آینده در مسابقات این لیگ استفاده خواهد شد رونمایی کرد. توپی که توسط کمپانی نایک تولید شده است.

رسمی؛ رونمایی از توپ فصل آینده لیگ برتر(عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

لیگ برتر انگلیس از توپ مورد استفاده در مسابقات فصل 2022-2023 این لیگ رونمایی کرد. این توپ توسط کمپانی نایک تولید شده و در طراحی آن از اولین فصل برگزاری لیگ برتر جزیره الهام گرفته شده است.

لیگ برتر انگلیس، به این نام، از سال 1992 آغاز به کار کرد و امسال سی‌امین سالگرد خود را جشن می‌گیرد. زمانی که باشگاه‌های دسته‌یک فوتبال انگلیس تصمیم گرفتند از لیگ سابق دسته یک این کشور، موسوم به فوتبال‌لیگ، کنار رفته و با سازمان جدیدی موسوم به لیگ برتر همکاری کنند. این تغییر برای فوتبال انگلیس بسیار موفقیت‌آمیز بود و لیگ برتر به یکی از پربیننده‌ترین لیگ‌های فوتبال دنیا تبدیل شد.

کمپانی نایک، برای تجلیل از سه دهه برگزاری لیگ برتر انگلیس، توپ ویژه‌ای را برای فصل آینده این رقابت‌ها تولید کرده. در طراحی این توپ از طرح اولین توپِ استفاده شده در این لیگ، در سال 1992 استفاده شده؛ توپی که توسط Mitre تولید شده بود.

در توپ نایک برای وفادار ماندن به طرح اولیه سی سال پیش از تم رنگی طلایی و حاشیه‌های قرمزرنگ استفاده شده. طرح‌هایی صلیبی‌شکل به رنگ طلایی با حاشیه‌های قرمز که روی زمینه سفید نقش بسته است. در روند تولید این توپ از فناوری Aerowsculpt استفاده شده؛ شیارهایی که مسیر حرکت بهتری برای توپ فراهم می‌کند.

توپ جدید لیگ برتر انگلیس از یک ماه دیگر در فروشگاه‌ها به فروش گذاشته شده و فوتبال‌دوستان قادر به خریداری آن خواهند بود. یک ماه بعد از این تاریخ فصل جدید لیگ برتر با این توپ آغاز خواهد شد. توپ تولیدشده نایک در روزی رونمایی شد که مسابقات فصل آینده رسما قرعه‌کشی شد. حالا همه چیز مهیای شروع یک فصل پرهیجان دیگر در لیگ برتر جزیره است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۸۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان