//
کدخبر: ۳۵۱۲۱ //

مشکلی با مدیران استقلال نداشتم و به خاطر پیشرفت رفتم / با خانه ام برگشتم و خوشحال هستم

مهاجم استقلال می گوید از بازگشت به این تیم احساس خوبی دارد.

مشکلی با مدیران استقلال نداشتم و به خاطر پیشرفت رفتم / با خانه ام برگشتم و خوشحال هستم
به گزارش فرتاک نیوز،

سجاد شهباززاده در این باره می گوید: واقعا باید به شما بگویم که من استقلال را خانه خودم می دانم و از این که به تیمی که به آن تعلق خاطر داشتم برگشتم واقعا خوشحالم. دراین سال ها هرگز خودم را جدا از استقلال ندیدم و اگر هم نبودم همیشه دلم با این تیم بود و حالا هم از اینکه در استقلال هستم بسیار خوشحالم.

 

او در مورد این که گفته می شود او به دلیل اختلاف با مدیران استقلال از این تیم جدا شد هم می گوید: اصلا چنین چیزی درست نیست. هر بازیکنی دوست دارد در اروپا بازی کند و من هم دوست نداشتم این فرصت را از دست بدهم. من رابطه دوستانه ای با مسوولان استقلال صحبت کردم اگر هم جدا شدم به خاطر این بود که دوست داشتم حضور در فوتبال اروپا را تجربه کنم. باید از لیگ پایین تر شروع می کردم تا به لیگ های معتبر می رفتم اما اوضاع آنطور که می خواستم برایم خوب پیش نرفت.

 

او در مورد شرایط استقلال در فصل بعد هم می گوید: مربی استقلال جوان است و ما داریم با بازیکنان مورد نظرمان مذاکره می کنیم. من فکر می کنم استقلال تیم خوبی است و مثل فصل قبل می توانیم شرایط خوب مان را در این فصل هم ادامه بدهیم. استقلال فصل قبل هم بد نتیجه نگرفت و من فکر می کنم این اتفاق در این فصل هم می تواند ادامه داشته باشد.

 

شهباززاده در مورد شکست استقلال برابر العین که هنوز تلخی آن در ذهن هواداران مانده است هم گفت:واقعا بازی با العین اتفاق نادری است و خیلی این نتایج در فوتبال اتفاق نمی افتد. البته برای فصل جدید وظیفه ما سنگین است که با نتایج خوبی که می گیریم این نتیجه بد را از ذهن هواداران پاک کنیم.

 

او در مورد پیش بینی اش از فصل پیش روی استقلال هم گفت: فکر می کنم سال خوبی در انتظار استقلال است چون همه ما انگیزه داریم ولی از نظر نتیجه نمی شود فعلا صحبتی کرد. باید تلاش کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان