//
کدخبر: ۳۴۵۲۹ //

پیکان حمله جدید منصوریان در استقلال

سجاد شهباززاده با جدایی کاوه به راس خط حمله ی استقلال منتقل می شود تا بعد از یک سال جدایی همزمان شماره و پست مورد علاقه ی خود را پس بگیرد.

پیکان حمله جدید منصوریان در استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 با حضور همزمان سجاد شهباززاده و کاوه رضایی بسیاری از هواداران این تیم در انتظار شروع فصل بودند تا مشخص شود منصوریان کدام یک از این ستاره ها را در راس خط حمله مورد استفاده قرار خواهد داد. معادله ای که البته در کمتر از چند ساعت با جدایی رضایی از استقلال حل شد تا آرایش جدید خط حمله ی استقلال مشخص شود.

سجاد شهباززاده با جدایی کاوه به راس خط حمله ی استقلال منتقل می شود تا بعد از یک سال جدایی همزمان شماره و پست مورد علاقه ی خود را پس بگیرد. حسن بیت سعید در سیستم 4-2-3-1 مورد علاقه ی منصوریان یکی از بال های کناری آبی ها خواهد بود و البته برای انتخاب دیگر بال این تیم گزینه های متفاوتی را در اختیار دارند که سرمربی آبی ها بر اساس شرایط بازی انتخاب کرد.

جابر انصاری، محسن کریمی، علی قربانی، بهنام برزای و البته مهدی قائدی بازیکنانی هستند که سرمربی استقلال می تواند در طول فصل برای انتخاب خط حمله ی استقلال از آنها بهره بگیرد. البته این احتمال وجود دارد آبی ها با از دست دادن کاوه دست به خرید یک مهاجم جدید بزنند تا با حضور یک ستاره ی جدید، نبود بهترین بازیکن فصل گذشته ی خود را جبران کنند.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان