//
کدخبر: ۳۵۰۷۶ //

سوال این است؛ بیانیه برعلیه کاوه با هماهنکی منصوریان بوده یا نه؟!

سوال این است؛ بیانیه برعلیه کاوه با هماهنکی منصوریان بوده یا نه؟!
به گزارش فرتاک نیوز،
سال گذشته جدا شدن سجاد شهباززاده از استقلال، با کوچ طارمی و رضاییان به ترکیه همزمان شد. درست در اوج روزهایی که هواداران پرسپولیس به انتقاد از این دو بازیکن جدا شده می‌پرداختند، منصوریان به رفتن سجاد واکنش خونسردانه‌ای نشان داد و گفت ما بر خلاف برخی تیم‌ها به تصمیم بازیکنان‌مان احترام می‌گذاریم.
 
آن زمان همه رسانه‌ها این موضع‌گیری منصوریان را طعنه‌ای به پرسپولیسی‌ها تلقی کردند، اما حالا یک سال بعد از آن روزگار، خود باشگاه استقلال به همین شکل از خجالت کاوه رضایی در می‌آید. همین کاوه رضایی در بدو حضور در استقلال توسط آقای سرمربی به عنوان «خرید شیک و جنتلمن» معرفی شد! اگر می‌خواهید بگویید منصوریان شخصا در مورد جدایی او حرفی نزده، اجازه بدهید این ادعا را نپذیریم، چون محال است بیانیه‌ای بدون هماهنگی سرمربی تیم روی سایت رسمی باشگاه برود. اساسا این قبیل بیانیه‌ها به منزله موضع رسمی تمامی اعضای کادر رهبری باشگاه تلقی می‌شوند و منصوریان هم اگر نظری غیر از این داشته باشد باید عنوان کند.
 
تازه جالب است که کاوه رضایی به عنوان «بازیکن آزاد» جدا شد و این همه مورد نوازش قرار گرفت. در حالی که پارسال رضاییان در شرایطی رفت که هنوز یک سال از قراردادش باقی مانده بود و طارمی هم قبل از سفر به ترکیه با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق نهایی دست یافت!

 

منبع: بانک ورزش
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان