//
کدخبر: ۲۴۲۷۲ //

بمب جنجالی در آستانه انفجار / کاوه رضایی پرسپولیسی می شود!

منصوریان با جدایی کاوه کنار آمده و نام 6 مهاجم را در دو لیست اول و دوم به باشگاه استقلال داده و اعلام کرده طبق اولویت یک نفر از لیست اول و یکی هم از لیست دوم جذب شوند.

بمب جنجالی در آستانه انفجار / کاوه رضایی پرسپولیسی می شود!

به گزارش فرتاک نیوز،  با اینکه مدیران استقلال به تمدید قرارداد کاوه رضایی امیدوار هستند و روی حضور او در استقلال فصل آینده حساب باز کرده اند، به نظر می رسد کاوه هنوز تصمیمش برای ماندن در استقلال را نگرفته و احتمال جدایی او از این تیم وجود دارد. منصوریان با جدایی کاوه کنار آمده و دیروز نام 6 مهاجم را در دو لیست اول و دوم به باشگاه داده و اعلام کرده طبق اولویت یک نفر از لیست اول و یکی هم از لیست دوم جذب شوند تا در صورتی که کاوه رفتنی شد استقلال از کمبود مهاجم لطمه نخورد. استقلال از روز جمعه با مهاجمان مدنظر منصوریان مذاکره می کند. گفته می شود نام زهیوی، بیت سعید، تبریزی و منشا در این لیست به چشم می خورد.

گفته میشود کاوه رضایی که پیش از شروع لیگ،  با پرسپولیسی ها به توافق رسیده بود، تصمیم دارد اگر لژیونر نشود، به این تیم بپیوندد تا زیر نظر برانکو کار کند. از طرفی دیگر سرمربی سرخ ها علاقه زیادی به مهاجم استقلال دارد و بدش نمی آید کاوه را برای فصل جدید به خدمت بگیرد.

 

منبع: ساعت24
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان