//
کدخبر: ۳۵۰۷۲۸ //

بازگشت قطعی یک استقلالی برای فصل بعد

۲ مدافع سابق استقلال شرایط متفاوتی برای بازگشت به این تیم دارند.

بازگشت قطعی یک استقلالی برای فصل بعد
به گزارش فرتاک نیوز،

سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال استقلال نیم‌فصل دوم به شکلی عجیب از استقلال جدا شد تا خدمت سربازی‌اش را در ملوان پشت سر بگذارد هرچند این بازیکن نه یک دقیقه برای این تیم بازی کرده است و نه حتی در تمرینات انزلی‌چی‌ها شرکت می‌کند. نکته قابل توجه اینکه یزدانی حدود ۱۰ روز پیش با حضور در باشگاه استقلال دوباره شایعاتی را درمورد بازگشت به جمع آبی‌پوشان سر زبان‌ها انداخت، هرچند دلیل حضور او در باشگاه علت دیگری داشت.

بر همین اساس پیگیری‌ها در وهله اول نشان می‌داد که یزدانی از سال‌های اخیر پول زیادی از استقلال طلبکار است و به همین دلیل او با حضور در باشگاه پیگیر مطالباتش شده اما به نظر می‌رسد این بازیکن بیشتر برای پیگیری آپشن‌های قراردادش راهی باشگاه استقلال شد تا به این ترتیب به مطالبات باقی‌مانده از زمان حضورش در این باشگاه دست پیدا کند.

یزدانی که برای ماندن در استقلال با چالش‌های عجیبی مواجه شده بود سرانجام مردادماه سال گذشته قراردادش را با این باشگاه به مدت ۲ سال تمدید کرد. با این حال طبق شنیده‌ها یزدانی برای فصل جاری مطالبه چندانی ندارد و بیشتر برای پیگیری دریافتی آپشن‌های قراردادش راهی باشگاه شده است. این درحالی است که مطالبات این بازیکن از فصل گذشته درحالی باقی‌مانده که این موضوع فقط به یزدانی اختصاص ندارد و سایر بازیکنان استقلال نیز به‌صورت میانگین هنوز ۱۵ درصد از سال گذشته از باشگاه استقلال طلبکار هستند.

 مرادمند فصل بعد برمی‌گردد شانس یزدانی کم است

یزدانی و مرادمند درحالی به ملوان پیوستند که چندی پیش برخی اخبار حکایت از آن داشت که این دو بازیکن با رفع موانع موجود دوباره به استقلال بازخواهند گشت اما با وجود رفع این موانع حداقل برای مرادمند، طبق شنیده‌ها این موضوع به امسال قد نداده و درصورتی‌که برگشتی هم در کار باشد، این دو مدافع از آنجایی که برایشان کارت بازی برای حضور در لیگ دسته اول صادر شده بود، طبق قانون برای فصل می‌توانند به استقلال بازگشته و فوتبال خود را در این باشگاه پیگیری کنند.

همه اینها درحالی است که طبق شنیده‌ها مرادمند کارهای پایانی برای معافیت خود را سپری کرده اما گویا از آنجایی که یزدانی یک بار از فرصت معافیت تحصیلی استفاده کرده از شانس کمی برای گرفتن دوباره فرصت برخوردار بوده و به نظر نمی‌رسد این بازیکن برای فصل بعدی نیز شانس بالایی برای بازگشت به جمع استقلالی‌ها داشته باشد.

از سوی دیگر یزدانی و مرادمند درحالی از استقلال جدا شدند که یزدانی یک فصل‌ونیم و مرادمند نیم‌فصل دیگر با استقلال قرارداد داشتند و آنها به محض گرفتن کارت پایان‌خدمت‌شان باید ابتدا مدت زمان باقی‌مانده از قرارداد خود را با استقلال سپری کنند که بر همین اساس نیم‌فصل قرارداد مرادمند اتوماتیک‌وار به فصل بعدی موکول خواهد شد و یزدانی نیز درصورت بازگشت چنین وضعیتی خواهد داشت.

با این حال نکته قابل توجه اینکه طبق شنیده‌ها مسئولان استقلال در اندیشه آن هستند تا با سپری شدن دوره خدمت مرادمند و بازگشت این بازیکن به جمع آبی‌ها، مقدمات تمدید قرارداد با این مدافع سختکوش را فراهم کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان