//
کدخبر: ۳۴۲۹۴۸ //

سیلوا و غلامی به دنبال حفظ رکوردهای سیاوش و مرادمند

با جذب مدافع برزیلی توسط مسئولان باشگاه بخش زیادی از دغدغه فرهاد مجیدی برای خط دفاعی استقلال رفع شده است.

سیلوا و غلامی به دنبال حفظ رکوردهای سیاوش و مرادمند
به گزارش فرتاک نیوز،

خروج سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از لیست استقلال دغدغه بزرگی را برای فرهاد مجیدی در خط دفاعی ایجاد کرده بود؛ در روزهایی که استقلال حواشی زیادی را پیرامون سرباز شدن این دو مدافع تجربه کرد، اما یک خبر خوب بازگشت عارف غلامی بود.

غلامی که ماه ها به دلیل مصدومیت نتوانست برای استقلال به میدان برود، در بازگشت به میادین به خاطر مشکل پیش آمده برای یزدانی و مرادمند سریعا در ترکیب اصلی قرار گرفت و البته در بازی گذشته عملکرد فوق العاده ای هم داشت تا نشان بدهد برای بازگشت به دوران اوج نقشه های زیادی کشیده است.

بازگشت غلامی در کنار محمد دانشگر که یک مدافع توانمند است و البته روزبه چشمی که در جام جهانی 2018 نیز برای تیم ملی در پست دفاع وسط به میدان رفته تا حدی نگرانی ها را بر طرف کرد اما با توجه به فشردگی مسابقات و احتمال محرومیت ها و مصدومیت بازیکنان نیاز به یک مدافع دیگر بشدت در استقلال احساس می‌شد.

اگرچه مسئولان استقلال در روزهای قبل پیگیری های زیادی برای حل مشکل یزدانی و مرادمند انجام دادند اما آنها به طور همزمان برای جذب یک بازیکن خارجی در پست دفاع وسط هم اقدام کردند که در نهایت امروز این بازیکن به ایران آمد و به زودی قراردادش را امضا خواهد کرد.

رافائل سیلوا مدافع توانمند و بلندقامت برزیلی که سوابق زیادی در فوتبال آسیا دارد گزینه خوبی برای استقلال در خط دفاعی محسوب می‌شود. با حضور این بازیکن برزیلی حالا خیال فرهاد مجیدی نیز تا حد زیادی راحت شده است.

این مدافع برزیلی که گفته می‌شود پیشنهادهایی از لیگ چین هم داشت در نهایت شرایط استقلال را پذیرفت و حاضر شد به ایران بیاید. او که خرید خوبی محسوب می‌شود قطعا در آینده می‌تواند کمک زیادی به تیم فرهاد مجیدی انجام بدهد و حضورش در تهران باعث امیدواری هواداران شده است.

حالا  با حضور سیلوا در استقلال تا حد زیادی خیال آبی ها راحت شده است؛ به عبارت بهتر می‌توان گفت استقلال اگرچه دو مدافع توانمند خود را از دست داد، اما با توجه به بازگشت عارف غلامی به شرایط مسابقه دو مدافع دیگر در اندازه های آن نفرات را به ترکیبش اضافه کرده و مشکل خاصی در خط دفاعی دیگر فرهاد مجیدی و تیمش را تهدید نمی‌کند.

سیلوا نیز در بازی هایی که چندی قبل برای تیم عربستانی انجام داد نشان داد می‌تواند در روزهای سخت پیش رو کمک حال استقلال باشد و به نظر می‌رسدآبی ها با عبور از روز های پرحاشیه حالا با عزم جزم شده برای قهرمانی در لیگ بیست و یکم تمام تلاش شان را دوباره به کار بگیرند.

نکته مهم این است که استقلال در غیاب یزدانی و مرادمند در دو بازی گذشته مقابل فجرسپاسی و نساجی نیز گلی دریافت نکرد و حالا غلامی و سیلوا نیز در کنار دانشگر و چشمی امیدوار هستند که این رکوردهای خوب را درادامه فصل هم ادامه بدهند و برای قهرمانی در رقابت ها تلاش کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۹۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان