//
کدخبر: ۳۵۰۵۱۹ //

حامد لک و یک کلین‌شیت مهم؛ روزهای بد به در؟

اگر اتفاق خاصی نیفتد احتمالا حامد لک گزینه اول یحیی گل‌محمدی برای هفته‌های باقی‌مانده خواهد بود.

حامد لک و یک کلین‌شیت مهم؛ روزهای بد به در؟
به گزارش فرتاک نیوز،

کلین‌شیت در این فصل و به طور ویژه در هفته‌های اخیر برای پرسپولیس، هدفی دور از دسترس  بوده است. آن‌ها در 6 بازی آخر قبل از رویارویی با پیکان فقط یک‌بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌شان شده بودند و آن هم بازی با هوادار بود. دروازه در این فصل برخلاف چندین سال گذشته تبدیل به پاشنه آشیل مدافع عنوان قهرمانی شده است. تمهیدات یحیی گل‌محمدی در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل هم نتوانست مشکل این تیم را حل کند. در نهایت کادرفنی پرسپولیس مجبور شد که جریمه انضباطی لک را بخشیده و او را به درون قفس توری برگرداند. نمایش حامد لک بعد از مدت‌ها دوری و نمایش صفر دل‌انگیز جلوی گل‌های خورده پرسپولیس برابر پیکان حالا همه را به بازی‌های باقی‌مانده امیدوارتر کرده است.

بازگشت لک، بازگشت صفر

حامد لک بعد از 4 بازی غیبت به دروازه پرسپولیس برگشت. او 3 بازی برابر نفت مسجدسلیمان، استقلال و هوادار را در لیگ و رویارویی با آلومینیوم را در جام حذفی از دست داد. در همین بازه زمانی او حتی اجازه تمرین کردن با تیم را هم نداشت ولی عملکرد گوهری باعث شد گل‌محمدی به وساطت‌ها، جواب مثبت داده و معذرت‎‌خواهی دروازه‌بان خود را قبول کند و حاصل این آشتی‌کنان یک کلین‌شیت شیرین بود. پرسپولیس در 6 بازی لیگ برتر، یک بازی جام حذفی و 2 بازی تدارکاتی تنها یک بار کلین‌شیت کرده بود و برابر این پیکان، این آمار به 2 از 10 رسید.

براساس نمرات «متریکا»، تنها 3 بازیکن پرسپولیس نمره بالاتری نسبت به لک برابر پیکان گرفتند.دو گلزن بازی یعنی حامد پاکدل و علی نعمتی و سازنده گل دوم، رامین رضاییان. نمره 09/7 نمی‌تواند نمره بدی برای لک باشد. دروازه‌بانی که آخرین حضورش با خاطره تلخ آن اشتباه عجیب مقابل صنعت نفت آبادان و یک باخت بسیار بدموقع همراه شده است.  

لک و دو ماموریت مهم 

این کلین‌شیت به نظر می‌رسد رای به حضور لک درون دروازه پرسپولیس تا انتهای فصل بدهد اما او برای انجام این کار یک شرط مهم دارد و آن هم  نگرفتن اخطار است. لک با گرفتن اولین کارت زرد بازی بعدی پرسپولیس را از دست می‌دهد. این اتفاق  آن‌هم در مهمترین مقطع فصل که قرمزها باید 3 بازی سخت‌ برابر ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتور را انجام بدهند، مسئولیت بسیار سنگیتی برای این دروازه‌بان است. او فصل پیش یک‌بار از پس انجام این ماموریت برآمد و یحیی گل‌محمدی امیدوار است برای دومین‌بار در انجام آن موفق باشد. فصل قبل هم که رادوشوویچ، به طور ناگهانی ایران را ترک کرد وفقط لک مانده بود او توانست ترک عادت همیشگی کرده و اخطار چهارم را نگیرد.

حامد لک یک ماموریت مهم دیگر هم دارد که البته انجام آن از اولین ماموریتش سخت‌تر است. گل نخوردن در بازی‌های باقی‌مانده اتفاقی است که رقم‌خوردن آن شاید کمی بعید به نظر برسد. تعداد گل‌های خورده پرسپولیس در این فصل با ضعیف‌ترین آمار آن‌ها در این چند فصل اخیر و قهرمانی‌های پیاپی برابر شده و گل خورده بعدی یعنی بدترین عملکرد در این چند فصل. پرسپولیس دو فصل گذشته پرسپولیس 17 گل خورده داشت که بدترین آمار در 5 فصل اخیر بوده است و تا این‌جای فصل هم 17 بار دروازه این تیم باز شده است. خوردن یک گل دیگر یعنی ثبت بدترین آمار به نام لک و گوهری در 5 فصل اخیر که شماره یک پرسپولیس امیدوار است از رقم‌خوردن آن جلوگیری کند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۵۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان