//
کدخبر: ۳۴۹۱۵۲ //

سیف‌الله‌پور: الهامی با سلامت و تمام وجود کار می‌کند

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره حواشی پیش از فینال جام حذفی توضیحاتی را ارائه داد و گفت یکی از رختکن های استادیوم آزادی کاملا خالی بوده است.

سیف‌الله‌پور: الهامی با سلامت و تمام وجود کار می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

یک روز پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی، ایزد سیف‌الله‌پور در حاشیه تمرین این تیم در مجموعه کارگران در مورد حال و هوای اردوی این تیم به خبرنگار گفت: فضای بسیار خوبی است. ما پیروز شدیم و الان هم بچه ها باید برای بازی بعد آماده شوند. یک روز پس از قهرمانی، تمرینات خودمان را انجام می‌دهیم. من باید از تیم آلومینیوم اراک و هواداران خونگرم و باشخصیت‌شان تقدیر و تشکر کنم. همچنین به مهدی رحمتی خسته نباشید و خدا وقت می‌گویم؛ انشاالله در مراحل بعدی موفق باشد.

 

مدیرعامل نساجی درباره حواشی و درگیری های پیش از این بازی توضیح داد: صحبت درباره رختکن در حیطه کاری من نیست و هر دو تیم سرپرست دارند اما تا جایی که من طی صحبت با آقای رحمتی و آقای مهدی اطلاع پیدا کردم، قضیه حل شد. ما دو بازی قبل هم در این ورزشگاه بازی کردیم؛ در بازی مقابل مس کرمان که ما میزبان قطعی بازی بودیم، در همین رختکن حضور پیدا کردیم. رختکن بازی را تدارکات و پشتیبانی هر تیم، دو ساعت قبل می‌آید و آماده می‌کند. دوستان می‌دانستند که رختکن‌شان جابجا شده و اگر قرار بود اعتراضی شود دو ساعت قبل اتفاق می‌افتاد.

او افزود: به محض اینکه تیم آلومینیوم اراک وارد شده بود، دوستان اعتراض کردند مبنی بر اینکه رختکن ما در اختیار تیم نساجی است. سرپرست ما هم اعلام کرده بود اینطور نیست و هفته قبل هم مسئولان سازمان و جام حذفی این رختکن را در اختیار ما گذاشتند و اجازه بدهید ما همینجا باشیم که اتفاقاتی افتاد و خدا را شکر زود جمع شد.

 

سیف‌الله‌پور تصریح کرد: برخی گفته بودند نساجی دو رختکن را در اختیار گرفته‌اند. درب رختکنی که در بازی با مس کرمان وسایل را در آنجا گذاشته بودند قفل بود و طبیعی است که رختکن خودمان را قفل کردیم؛ در واقع ما در رختکن پرسپولیسی ها بودیم و رختکن استقلالی ها در اختیار آلومینیوم بود. از طرفی سرپرست تیم باید این اجازه را می‌داد که رختکنش خالی شود و اگر بچه های پشتیبانی ما این کار را انجام نداده بودند با توجه به این بود که تیم ما هنوز نرسیده بود و باید اجازه می‌دادند این اتفاق زمانی بیفتد که سرپرست به داخل رختکن بیاید.

او در‌ پاسخ به این سوال که آیا یک رختکن کاملا خالی بوده است گفت: بله. صد در صد یک رختکن کاملا خالی بود و اینطور نبود که دو رختکن در اختیار تیم نساجی باشد. رختکنی که مس کرمان هفته گذشته داخل آن بود، خالی بود.

مدیرعامل نساجی در خصوص اظهارات ساکت الهامی و محمد نوازی بیان کرد: من به هر دو مربی احترام می‌می‌گذارم و می‌گویم به هر حال یک تیم برنده شده و تیم بازنده. ما هفته آینده هم با هم بازی داریم اما من راجع به تیم خودم صحبت می‌کنم؛ آقای نوازی و مهدی رحمتی هم از مربیان قدیمی هستند و بهتر است که احترام ها را حفظ کنیم اما من درباره سرمربی خودم می‌گویم که آقای الهامی با تمام وجود و سلامت کامل از نظر اخلاقی کار خودش را انجام داده است. به هر حال ساکت روحیات خاص خودش را دارد و زود عصبی می‌شود، من منکر این قضیه نمی‌شوم ولی نمی‌توانم بعد از اینکه دو سال با این آدم کار کردم بگویم کارهایی در رختکن می‌کند که دوستان گفته‌اند. من انتظار نداشتم این صحبت ها را بکنند چون واقعا به سلامت این فرد و دانشی که در حوزه فنی دارد ایمان دارم. مربی ای است که فوق لیسانس دارد و یکی از مربیانی است که ده سال است مدرک مربیگری A را گرفته است.

 

سیف‌الله‌پور ادامه داد: ما هر دو تیم را دوست داریم و ابتدای صحبت هایم هم گفتم که کاملا به تیم آلومینیوم اراک احترام می‌گذارم؛ مدیرعامل و سرمربی این تیم از دوستان من هستند و آقای نوازی و آقای فاضلی در آنجا حضور دارند که همه از رفقای ما هستند. فوتبال جایی برای رفاقت است که ما دوست نداریم اتفاقی رخ بدهد اما بپذیریم که وقتی می‌بازیم به هم احترام بگذاریم. باز هم اگر اتفاقی افتاد من از کل‌ جامعه فوتبال عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم که دوستان هم سعه صدر داشته باشند و کمتر علیه هم مصاحبه کنند.

او در واکنش به اینکه این اتفاقات حساسیت دیدار هفته آینده دو تیم را هم بالا می‌برد گفت: هیچ حساسیتی برای ما ندارد. اتفاقا من به عنوان مدیرعامل این باشگاه از آقای الهامی خواسته‌ام که در بازی های آینده سعی کند به جوان ها میدان بدهد. به هر حال ریش و قیچی دست سرمربی تیم است و هر طور که بخواهد در خدمت هستیم. تمام توان‌مان را به کار می‌بریم که ساکت الهامی در چند بازی آینده هم موفق باشد.

 

سیف‌الله‌پور گفت: به همه هواداران خسته نباشید می‌گویم و خدا را شکر که تیم‌شان قهرمان شد. ظرف دو سالی که اینجا حضور داشتیم سه جام برایشان‌ آوردیم؛ دو جام قهرمانی پیاپی در رده امیدها و این‌ جام هم در رده بزرگسالان. کسب این کاپ قهرمانی را به آقای حدادیان تبریک می‌گویم. ایشان به تنهایی جور تیم را می‌کشند. به مردم استان مازندران هم تبریک می‌گویم و انشاالله همه مسئولین پای کار بیایند. ما الان می‌خواهیم در مسابقات آسیایی شرکت کنیم و از مسئولین خواهش می‌کنیم استادیوم وطنی را آماده کنند که شرمنده هواداران نشویم.

او در پایان درباره جشن قهرمانی نساجی توضیح داد: قرار بود که فردا برگزار کنیم اما با توجه به تقارن با روز پرشکوه قدس احتمالا این برنامه به شنبه موکول شود. اطلاع رسانی  خواهیم کرد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۱۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان