//
کدخبر: ۳۴۷۶۶۲ //

بازگشت لبخند به لب‌های سپاهان در عربستان

بازیکنان سپاهان به‌خوبی می‌دانند مصاف برابر التعاون آخرین شانس آنها برای تعیین سرنوشت با دستان خودشان است.

بازگشت لبخند به لب‌های سپاهان در عربستان
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از شروع خوب مقابل پاختاکور، دو شکست ناامید کننده برابر الدحیل و التعاون شرایط را در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی کاملا به هم ریخت. با این حال همچنان سه بازی و 9 امتیاز دست نخورده پیش روی شاگردان محرم نویدکیا و این مربی قرار دارد که با کسب این امتیازات می‌توانند فارغ از نتایجی که در سایر دیدارها رقم می‌خورد، خودشان را به‌عنوان تیم صعود کننده به مرحله پلی‌آف مطرح کنند.

بامداد سه‌شنبه از ساعت 00:45 دقیقه بامداد سپاهان در ورزشگاه ملک عبدالله برابر التعاون قرار می‌گیرد و اگر زردپوشان اصفهانی بتوانند سه امتیاز این مسابقه را به نام خودشان بزنند، می‌توانند هم امتیاز با نماینده عربستان 6 امتیازی شوند.

پس از این مسابقه نیز دیدار برابر پاختاکور پیش روی سپاهان قرار دارد که اگر می‌‎خواهند به دور بعدی صعود کنند باید در این مسابقه نیز با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند تا در مصاف هفته پایانی برابر الدحیل با کسب پیروزی یکی از هشت تیمی باشند که به مرحله بعدی صعود می‌کند.
البته در این مسیر چالش‌های بسیاری پیش روی سپاهان قرار دارد؛ آنها حتی در صورت پیروزی برابر التعاون نیز با اما و اگرهایی برای صعود روبه‌رو خواهند بود و باخت سه بر صفر در بازی رفت شرایط آنها را بسیار سخت کرده است. 

با این حال اگر شاگردان محرم نویدکیا بتوانند از سه مسابقه باقی مانده 9 امتیاز کسب کنند، به احتمال فراوان می‌‍توانند به مرحله بعدی بروند. به همین دلیل هم هست که پیش از برگزاری آخرین تمرین این تیم، بازیکنان این تیم که می‌دانند دیگری فرصتی برای اشتباه کردن ندارند، با فراموش کردن دو شکست گذشته و با نشاط، آماده مرور کارهای تاکتیکی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۶۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان