//
کدخبر: ۳۴۷۳۰۳ //

نویدکیا: در بدترین زمان ممکن یک نفر را از دست دادیم/ اخراج مدافع‌مان سختگیرانه بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد تصمیم داور دیدار این تیم مقابل التعاون عربستان در اخراج مدافع زردپوشان سختگیرانه بوده است.

نویدکیا: در بدترین زمان ممکن یک نفر را از دست دادیم/ اخراج مدافع‌مان سختگیرانه بود
به گزارش فرتاک نیوز،

محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل التعاون اظهار داشت: در بدترین زمان ممکن یک نفر را از دست دادیم. 80 دقیقه 10 نفره بازی کردن خیلی سخت است، با این حال سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. بعد از 10 نفره شدن سازماندهی خوبی داشتیم، ولی یکی دو موقعیت خوب به حریف دادیم و انسجام‌مان خیلی زود به‌هم ریخت و نظم و انضباط یک تیم حرفه‌ای را در نیمه دوم نداشتیم.

«بابت این برد به التعاون تبریک می‌گوییم.»، وی با بیان این جمله در ادامه خاطر نشان کرد: شرایط‌مان سخت شد، ولی هنوز سه بازی دیگر مانده است و باید امیدمان را حفظ کنیم تا بتوانیم این نتایج را جبران کنیم.

سرمربی سپاهان درباره صحنه‌های مشکوک داوری در بازی تیمش مقابل التعاون هم گفت: خیلی نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، ولی فکر می‌کنم اخراج بازیکن ما سختگیرانه بود و اگر اشتباهی رخ داده ساختار تیم ما تغییر پیدا کرده است. درباره پنالتی‌ها هم همینطور باید کارشناسان نظر بدهند. VAR نبود و نمی‌دانم چرا در این سطح نباید این سیستم وجود داشته باشد، آنهم در حالی که امکانات لازم اینجا فراهم بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۳۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان