//
کدخبر: ۳۴۷۶۳۳ //

نویدکیا:بازی سرنوشت‌سازی در پیش داریم؛ باید هوشمندانه بازی کنیم

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: فردا بازی سرنوشت‌ساز و مهمی در پیش داریم که نتیجه آن هم می‌تواند به ما کمک کند تا در ادامه کار شرایط‌مان را بهبود ببخشیم و هم می‌تواند مشکلات زیادی برای‌مان ایجاد کند و باید هوشمندانه بازی کنیم.

نویدکیا:بازی سرنوشت‌سازی در پیش داریم؛ باید هوشمندانه بازی کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محرم نویدکیا در نشست پیش از بازی برگشت تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و التعاون عربستان اظهار داشت: متاسفانه ما در بازی قبل مقابل التعاون شکست بدی را پذیرفتیم و می‌دانیم که فردا بازی سرنوشت‌ساز و مهمی در پیش داریم که نتیجه آن هم می‌تواند به ما کمک کند تا در ادامه کار شرایط‌مان را بهبود ببخشیم و هم می‌تواند مشکلات زیادی در ادامه برای‌مان ایجاد کند و به همین باید فردا مقابل التعاون فوق‌العاده هوشمندانه و با نظم بازی کنیم‌.
وی افزود: التعاون نتایج خوبی گرفته و تیم قابل احترامی است اما نتیجه بازی فردا برای ما فوق‌العاده مهم و سرنوشت‌ساز است و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم. واقعیت آن است که دو شکست پشت سر هم، بازیکنان را آزار داده اما همه آنها مصمم هستند که این نتایج را جبران کنند و قطعا تمام تلاش‌شان را می‌کنند که بازی خوبی انجام دهند و امیدوارم فردا بتوانیم با همان نظمی که مدنطرمان است، بازی خوبی انجام دهیم و به نتیجه دلخواه برسیم.

ادامه دارد....

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۶۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان