//
کدخبر: ۳۴۷۴۸۷ //

گل محمدی به دنبال ستاره سابق استقلال/ یاغی تابستان را بشناسیم

یحیی گل‌محمدی روی قول و رفاقت با امید نورافکن برای فصل آینده حساب ویژه‌ای باز کرده است!

 امید نورافکن

به گزارش فرتاک نیوز؛ امید نورافکن که مدافع چپ ثابت تیم ملی ایران و اسکوچیچ است رابطه صمیمانه‌ای با یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس دارد و حتی به او قول داده است در لیگ بیست و دوم در تیم او توپ بزند. ظاهراً قرارداد نورافکن با سپاهان در پایان لیگ بیست و یکم به پایان می رسد و البته نیم نگاهی هم به لژیونر شدن مجدد دارد. او اگر هم با پرسپولیس قرارداد ببندد قطعاً بندی در آن خواهد گنجاند که با رسیدن پیشنهاد خارجی بتواند جدا شود اما...

دو مسئله دیگر هم این وسط وجود دارد؛ اول آن که قرمزپوش شدن امید نورافکن با سابقه بازی در استقلال می‌تواند حواشی بیشتری برای او ایجاد کند. این بازیکن در مسابقات سال‌های اخیر مقابل استقلال درگیری‌هایی با برخی بازیکنان این تیم از جمله وریا غفوری کاپیتان آبی‌ها داشته و یاغی شدن این بازیکن می‌تواند آبستن حوادث زیادی به ویژه در دربی باشد! از سوی دیگر تجربه نشان داده که سپاهانی‌ها به راحتی از بازیکنان کلیدی خود نمی‌گذرند و حتی اگر چند برابر هزینه کنند ستاره‌های خود را حفظ می کنند یا حداقل به تیم‌های رقیب نظیر پرسپولیس نمی‌دهند. امید نورافکن در ابتدای این فصل هم مورد توجه یحیی قرار گرفت ولی به دلیل داشتن قرارداد با سپاهان نتوانست پرسپولیسی شود.

طبعاً خرید بازیکنی در قواره امید نورافکن جیب پرپول می‌خواهد و باید منتظر ماند و دید تا شروع نقل و انتقالات تابستانی جیب رضا درویش پر خواهد شد یا نه؟!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان