//
کدخبر: ۳۴۱۳۰۹ //
هفته هجدهم لیگ برتر

اختصاصی/یحیی فقط به انتقام می‌اندیشد/ مس رفسنجان در اندیشه جایگاه سومی/ نویدکیا فرصتی برای لغزش ندارد/ بازی مرگ و زندگی برای تارتار

هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فردا با انجام 8 بازی انجام می گیرد.

اختصاصی/یحیی فقط به انتقام می‌اندیشد/ مس رفسنجان در اندیشه جایگاه سومی/ نویدکیا فرصتی برای لغزش ندارد/ بازی مرگ و زندگی برای تارتار
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته هجدهم لیگ برتر درحالی جمعه هفته جاری پیگیری  می‌شود که به جز بازی‌های استقلال و پرسپولیس، سایر بازی‌ها نیز حساسیت خودش را دارد.  با هم نگاهی به بازی‌های این هفته لیگ برتر خواهیم داشت.

 

نفت مسجد سلیمان- پدیده ؛ جنگ شش امتیاز برای بقا

در مسجد سلیمان دو تیم انتهای جدولی نفت و پدیده درحالی به مصاف هم می‌روند که اگر پدیده نتواند از این مسابقه‌ امتیاز بگیرد، همین کور سوی امیدی که دارد نیز از بین می رود. نفت مسجد سلیمان نیز با اینکه هنوز شانس بقا دارد، ولی وضعیت چندان خوبی ندارد و نباید دیدار شش امتیازی خانگی را از دست دهد.

16356289251999

شاگردان محمود فکری تا پایان هفته هفدهم دارای 11 امتیاز بوده و در رده پانزدهم جدول قرار دارند و در آن سوی میدان پدیده خراسان هم چنان با پنج امتیاز در انتهای جدول ایستاده است.

 

نفت آبادان - فجر سپاسی؛ بازی انتقامی نفت در شیراز

تیم‌های نفت آبادان و فجرسپاسی شرایط متفاوتی دارند که یکی برای بقا و یکی دیگر برای تک رقمی شدن تلاش‌ می‌کند. بازی رفت دو تیم در آبادان به نتیجه دو بر صفر به سود فجرسپاسی به پایان رسید که البته‌ در آن مسابقه علیرضا منصوریان روی نیمکت حضور نداشت. این بازی برای نفتی ها، بازی انتقامی محسوب می شود و فجری ها نیز تلاش می کنند با گرفتن سه امتیاز خانگی آماده بازی حساس هفته آینده با استقلال شوند.

175006

آبادانی ها تا پایان هفته هفدهم دارای 25 امیتاز بوده و در رده هشتم جدول قرار دارند در حالی که فجر سپاسی شیراز از همین تعداد بازی 13 امیتاز کسب کرده و در رده چهاردهم جدول قرار دارد و در صورتی که در این بازی با شکست مواجه شود و نفت مسجد سلیمان بتواند پدیده را شکست دهد آن وقت به رده پانزدهم سقوط کرده و آژیر قرمز برای آنها بصدا در خواهد آمد .

 

گل گهر سیرجان- نساجی مازندران؛ ژنرال نمی خواهد عقب بماند

00

گل گهر پس از اینکه مطمئن شد هفت امتیاز کسر شده برنمی گردد، عزمش را جزم کرده تا امتیازات از دست داده را جبران‌ کند. شاگردان امیر قلعه‌نویی کار سختی مقابل‌ شاگردان ساکت الهامی دارند که به مصاف تیم زخم نساجی می روند. آنها در بازی قبلی مقابل پرسپولیس شکست سنگینی را متحمل شده اند که دوست ندارند، این بازی را نیز واگذار کنند. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید که بسیار هم جنجالی شد.

گل گهر در حال حاضر با کسب 25 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و نساجی نیز با  21 امتیاز در رده دهم ایستاده است.

 

هوادار تهران- سپاهان؛ جدال دیدنی عنایتی و نویدکیا

تیم های هوادار تهران‌ و سپاهان نیز مثل شرایط متفاوتی دارند. طلایی پوشان اصفهانی برای قهرمانی مبارزه می کنند و شاگردان رضا عنایتی نیز برای سقوط نکردن که این مسابقه برای محرم نویدکیا محک جدی خواهد بود. در بازی رفت سپاهان به زحمت توانست با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد که تساوی این مسابقه برای تیم پر مهره و پر هزینه سپاهان شکست محسوب می شود.

1400080822172281123937934

سپاهان تا پایان هفته هفدهم با کسب 32 امتیاز بعد از استقلال و پرسپولیس در رده سوم قرار دارد و خوب می داند سه امتیاز این بازی تا چه اندازه برای آنها دارای اهمیت می‌باشد و در آن سوی میدان نیز شاگردان عنایتی قراردارند که از همین تعداد بازی دارای 17 امتیاز بوده و در رده دوازدهم ایستاده و این بازی می‌تواند برای آنها حیاتی باشد .

 

تراکتور-استقلال‌تهران؛ جدال سرد یا مخاطب پسند

استقلال تهران در شرایطی به مصاف تراکتور میرود که چند هفته مورد نقد کارشناسان قرار گرفته بود که بازی جذابی ارائه نمیدهد اما بسیار نتیجه محور میباشد و با اقتداردر صدر جدول قرار دارد حال باید دید دیدار با یاران سولدو در تبریز سرد چه نتیجه ای برای این دو تیم پر هوادار کشور رقم خواهد زد.

168935302

استقلال تحت هیچ شرایطی دوست ندارد پرسپولیس را در کنار خود در صدر جدول ببیند به همین خاطر فاصله سه امتیاز تا قبل از دربی در هفته بیست و سوم برای فرهاد مجیدی و شاگردانش بسیار دارای اهمیت است .

 

مس رفسنجان- فولاد خوزستان؛ ربیعی به دنبال اثبات حقانیت

مس رفسنجان را بایستی پدیده این فصل لیگ برتر دانست که در هفته هجدهم میزبان فولاد خوزستانی است که نیم فصل دوم با کسب‌ قهرمانی سوپر جام، تیم دیگری شده و شاگردان محمد ربیعی کار سختی مقابل تیم احیا شده نکونام دارند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود فولاد به پایان رسید که در آن مسابقه عبدالله ویسی هدایت فولاد را بر عهده داشت.

مم

رفسنجانی‌ها در حال حاضر دارای 29 امتیاز بوده و در رده چهارم جدول قرار دارند و فولاد خوزستان نیز با کسب 24 امتیاز درجایگاه نهم جدول ایستاده است .

 

پرسپولیس-آلومینیوم اراک؛ جنگ بالای جدول بین گلمحمدی و خطیبی

حساس‌ترین رقابت هفته هجدهم لیگ برتر در آزادی بین پرسپولیس و شاگردان خطیبی انجام خواهد شد، این دوئل حساس در شرایطی بین این دو تیم انجام خواهد شد که آلومینیوم شدیدا در تفکر کسب سهمیه آسیایی و یحیی و یارانش در چالش حفظ جایگاه دوم جدول می باشد، قطعا این دیدار بسیار جذاب و مخاطب پسند خواهد بود.

پرسپولیس+و+آلومینیوم

پرسپولیس در لیگ هجدهم تنها یک باخت در کارنامه اش دیده می شود و آن هم مقابل شاگردان رسول خطیبی است و یحیی گل محمدی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد در برابر این تیم دومین شکست خود را هم در این فصل تجربه کرده باشد و بهم همین خاطر از ابتدا به سمت دروازه آلومینیوم اراک یورش خواهد برد تا سه امتیاز بازی راکسب و ضمن انتقام شسکت بازی رفت، از استقلال نیز جا نمانده و در صورت لغزش این تیم نیم نگاهی هم به صدر جدول داشته باشد.

 

پیکان تهران- ذوب آهن اصفهان؛ شاید آخرین شام تارتار باشد!

دیدار تیم های پیکان و ذوب‌آهن از این لحاظ حساس است که این فصل جای تارتار با حسینی عوض شده و فعلا حسینی شرایط خوبی دارد، ولی تارتار در وضعیت خطر قرار گرفته‌ که اگر این بازی را ببازد، شاید شام آخرش در اصفهان باشد . دیدار رفت را پیکان با نتیجه یک بر صفر پیروز شده بود که ذوب‌آهن به دنبال جبران آن است.

01583083

پیکان تهران در حال حاضر دارای 25 امتیاز و در رده ششم جدول ایستاده است در حالی که ذوب آهن 18 امتیازی بوده و در جایگاه یازدهم قرار دارد.

 

برنامه بازی های هفته هجدهم لیگ برتر بدین شرح می باشد:

جمعه 29 بهمن 1400

نفت مسجد سلیمان - پدیده مشهد (ساعت 15)

هوادار - سپاهان(ساعت 15)

فجرسپاسی-صنعت نفت آبادان(ساعت 15)

مس رفسنجان - فولاد(ساعت 15)

ذوب آهن-پیکان(ساعت 15)

نساجی مازندران-گل گهر سیرجان (ساعت 15)

تراکتور- استقلال (ساعت 17:30)

پرسپولیس- آلومینیوم اراک (ساعت19:30 )

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۳۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان