//
کدخبر: ۳۴۶۵۸۵ //

پایان انتظار تماشاگران اراکی مقابل پرسپولیس

هواداران آلومینیوم اراک برای مسابقه با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می‌کنند.

پایان انتظار تماشاگران اراکی مقابل پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

صعود آلومینیوم به لیگ برتر در مردادماه ۹۹ در حالی اتفاق افتاد که این تیم طی دو سال اخیر نتوانسته بود بخاطر شرایط کرونایی و ممنوعیت ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها، از حضور طرفداران‌اش در دیدارهای خانگی و بیرون از خانه بهره ببرد که این انتظار فردا برای آنها به پایان می‌رسد.

بنابر هماهنگی انجام شده از سوی باشگاه آلومینیوم، قرار است ۱۰ درصد از ظرفیت تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای دیدار این تیم مقابل پرسپولیس، در اختیار هواداران ایرالکو قرار بگیرد که احتمالا ظرفیت در نظر گرفته برای طرفداران اراکی تکمیل خواهد شد.

بنابر هماهنگی انجام شده از سوی حمید مدیرعامل باشگاه آلومینیوم و کانون هواداران این تیم، تماشاگران ایرالکو فردا یکشنبه با ۶ دستگاه اتوبوس از اراک به تهران می‌آیند تا شاگردان سید مهدی رحمتی را در مسابقه جام حذفی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حمایت کنند.

مقدمات لازم ازجمله خرید نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای تماشاگران آلومینیوم، توسط این باشگاه انجام شده و نیمی دیگر از بلیت‌ها برای طرفداران اراکی، به‌صورت اینترنتی خریداری می‌شود تا این تیم حمایت هوادارانش را در بازی برابر پرسپولیس داشته باشد و امیدوارتر به صعود شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان