//
کدخبر: ۳۴۱۳۲۲ //
اختصاصی/رسول در اندیشه تحمیل دومین شکست به یحیی

پرسپولیس - آلومینیوم/ روز انتقام یحیی در تهران‌

تیم های پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک حساس ترین هفته هجدهم لیگ برتر را فردا برگزار خواهند کرد.

 پرسپولیس - آلومینیوم/ روز انتقام یحیی در تهران‌
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته هجدهم لیگ برتر فردا جمعه‌ پیگیری می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها، پرسپولیس میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. این بازی برای پرسپولیس بسیار اهمیت دارد و شاگردان گل محمدی به دنبال انتقام از شاگردان خطیبی هستند.

پرسپولیس پس از شکست پدیده، روحیه لازم‌ را به دست آورده و برای گرفتن انتقام بازی رفت آماده می شود. در سوی مقابل آلومینیوم اراک با شکست مقابل‌ فولاد شرایط خاصی دارد که به خوبی می داند، بازی سختی را پیش روی خود خواهد داشت. شاگردان رسول خطیبی پس از کسب نتایج خوب در شروع لیگ و حتی رسیدن به صدر جدول چند هفته‌ ایست که از روز های اوج شان فاصله‌ گرفته‌ اند و در مکان پنجم جدول قرار دارند. آنها برای بازگشت‌ مجددا به جمع مدعیان راهی جز شکست دادن پرسپولیس ندارد، ولی این  را به خوبی می دانند حریف شان تیم زخم خورده ای است که برای انتقام پا به میدان مسابقه می گذارند.

 هر دو تیم در نقل‌ و انتقالات فعالیت چندان زیادی نداشته اند که تنها یکی - دو تا خرید انجام داده اند که بعید به نظر می رسد از این خریدها استفاده کنند. البته‌ هر دو تیم از نفرات خوبی بهره می گیرند که اگر بازیکنان جدید هم بازی نکنند، اتفاق خاصی رخ نمی دهد. حال اینکه آلومینیوم در بازی برگشت، دومین شکست‌ را به پرسپولیس تحمیل کند یا اینکه شاگردان گل‌ محمدی انتقام باخت دور رفت را بگیرند، باید منتظر ماند.

نویسنده: علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۳۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان