//
کدخبر: ۳۴۳۷۰۴ //

قلعه‌نویی: باز هم اسیر بی‌عدالتی شدیم

سرمربی گل‌گهر می‌گوید از اینکه پنالتی‌هایش تیمش را در مسابقات اخیر نگرفته‌اند، خسته شده است.


قلعه‌نویی: باز هم اسیر بی‌عدالتی شدیم
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر سیرجان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان در ورزشگاه خانگی خود، در نشست خبری اظهار کرد: تشکر ویژه‌ای از بازیکنانم می‌کنم. با شرایطی که در بازی قبل برای ما درست کردند، در این دو، سه روز روی شرایط روحی و روانی بازیکنان کار کردیم. دیدید چه توپ‌هایی امروز گل نشد. به تیم پیکان یک موقعیت ۱۰ درصدی هم ندادیم. به هر حال من نمی‌دانم راجع به یک سری مسائل چه بگویم. دیگر نمی‌گویم اما باز هم اسیر بی‌عدالتی شدیم. بعد از ۴۲ سال متوجه شدم که می‌توان در هنگام پنالتی به بازی ادامه داد. در دقیقه ۴۸ به طور صددرصد روی امین پورعلی خطای پنالتی شد. رد استوک روی مچ پای او موجود است. دیگر نمی‌دانم چرا این کار را می‌کنند؟ دیگر بریده‌ام و نمی‌خواهم حرف بزنم. حالا داور محروم شود، چه ثمره‌ای برای ما دارد؟ یک بار، دو بار، سه بار، چند بار می‌خواهند پنالتی ما را نگیرند؟

وی ادامه داد: برای من تعجب است که وقتی کوچک‌ترین اتفاقی روی دروازه ما رخ می‌دهد همه خود را مسئول می‌دانند و داور یک تا چهار نظر می‌دهند اما وقتی به نفع ما پنالتی رخ می‌دهد، همه می‌گویند ما ندیده‌ایم. در بازی با فولاد، توپ روی دروازه ما است و به جای کمک داور دوم، کمک داور اول نظر می‌دهد. در بازی با فولاد، پرسپولیس، استقلال و پیکان پنالتی ما را نگرفتند.

قلعه‌نویی با اشاره به عملکرد تیمش در این دیدار اظهار کرد: تیمم خیلی خوب بازی کرد. پیکان تیم چغری است و فقط آمده بود روزنه‌های نفوذ را ببندد. در این بازی‌ها باید از موقعیت‌ها بهره برد. ما تک‌به‌تک را در دقیقه ۴۸ نزدیم. دو، سه بار می‌توانستیم گل بزنیم. وقتی پنالتی گل شود، روند بازی فرق می‌کند که داور این شانس را از ما گرفت. باز هم به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم. نمی‌توانیم چیزی بگوییم. تیم ما عالی بود. بازیکنانم زحمت کشیدند. با اینکه دو، سه بازیکن ما نبودند، مهره‌های جایگزین به خوبی بازی کردند. امروز خودمان هم تنبیه شدیم.

سرمربی گل‌گهر درباره مشکل تیمش در حفظ جریان بازی در نیمه دوم گفت: نه اصلا اینطور نبود. یکی از بازی‌هایی بود که مالکیت داشتیم و توانستیم چرخش توپ را انجام دهیم. در این مسائل خیلی خوب بودیم. آمار هم به زودی منتشر می‌شود.

او در واکنش به اینکه آیا موضع‌گیری هایش علیه داوران موجب حساسیت آن‌ها علیه تیمش نشده است، گفت: یعنی می‌گویید سکوت کنیم؟ ما اعتراضی نکردیم. نمی‌فهمم چه موردی را بگویید. ما که تا به حال بیانیه ندادیم. کدام اعتراض را می‌گویید؟ با دلیل و مدرک بگویید.

قلعه‌نویی درباره افت سعید صادقی نسبت به بازی‌های گذشته گفت: درست است که یکی، دو موقعیت را خراب کرد. شاید از روند خودش به علت خراب کردن پنالتی مقابل استقلال دور باشد اما امروز هم با کیفیت کار کرد و ایجاد موقعیت داشت. البته نباید از عکس العمل خوب دروازه‌بان حریف گذشت. دروازه‌بان پیکان عکس‌العمل‌های خوبی داشت. برای هر بازیکن بزرگی هم رخ می‌دهد که افت کند. سعید صادقی افت نکرده اما شاید نتوانسته پنالتی اخیر خود را فراموش کند.

سرمربی گل‌گهر در پاسخ به این سوال که گویا قرار بود کی‌روش استنلی در دیدار با استقلال پنالتی را بزند، گفت: پنالتی‌زن ما سعید صادقی بود. در جلسه آنالیز می‌گوییم چه کسی پنالتی‌ها را بزند. اگر امروز هم پنالتی می‌شد، سعید صادقی می‌زند.

او درباره حضور رضا شکاری در ترکیب به جای امین پورعلی گفت: ما می‌دانستیم پیکان لایه‌های دفاعی درست می‌کند و چشم به ضد حملات دارد. یک هافبکی را گذاشتیم که از نظر تکنیکی بالاتر باشد. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم که جواب داد. وقتی سعید صادقی توپ را نزد، صد درصد گل بود. آقای کوپال ناظمی هم داور خوبی است به نظرم باید پنالتی را اعلام می‌کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۷۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان