//
کدخبر: ۲۱۵۱۵۳ //

تحلیل سرمربی سابق پرسپولیس از دربی ۹۰

حمید درخشان در مورد بازی دربی اظهار داشت:در مجموع انتظاری که از بازی داشتیم برآورده نشد. اما نتیجه‌ای که رقم خورد به سود پرسپولیس شد. بعد از گلی که پرسپولیس به ثمر رساند ریسک‌پذیری دو تیم بالاتر رفت.

تحلیل سرمربی سابق پرسپولیس از دربی 90
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید درخشان در مورد بازی دربی 90 اظهار داشت:در مجموع انتظاری که از بازی داشتیم برآورده نشد. اما نتیجه‌ای که رقم خورد به سود پرسپولیس شد. بعد از گلی که پرسپولیس به ثمر رساند ریسک‌پذیری دو تیم بالاتر رفت.

وی ادامه داد: بعد از این گل، پرسپولیس بیشتر به لاک دفاعی رفت و استقلال هم تلاش می‌کرد که به گل مساوی برسد اما این اتفاق نیفتاد. به هرحال این برد را به بازیکنان و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد تعویض‌های هجومی این تیم گفت: به هر حال برای رسیدن به گل باید این اتفاق می‌افتاد و تا زمانی که حمله نکنید نمی‌توانید به گل برسید.

درخشان در مورد گلزنی مهدی عبدی در نخستین حضورش برای پرسپولیس گفت: خیلی حرکت قشنگی انجام داد و نشان داد که پتانسیل خوبی دارد.

وی در مورد ادامه روند سرخپوشان و اینکه آیا فکر می‌کند این تیم باز هم به قهرمانی برسد یا خیر، گفت: مطمئنا شرایط پرسپولیس بهتر می‌شود چون دربی را برده و از لحاظ روحی و روانی هم شرایط بهتری پیدا کرده است. پرسپولیس الان جزو مدعیان است و همین‌ طور باید پیش برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان