//
کدخبر: ۲۱۵۱۴۵ //

این سه امتیاز را مدیون بازیکن جوان پرسپولیس هستیم

پیشکسوت پرسپولیس از گلزنی مهدی عبدی به استقلال تمجید کرد.

این سه امتیاز را مدیون بازیکن جوان پرسپولیس هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد پنجعلی درباره داربی مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس که با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید، گفت: بار روانی در بازی بیشتر از بار فنی بود و حاشیه های بازی زیاد بود اما به نظرم بازی خوبی را شاهد بودیم. ۳ امتیاز این بازی را مدیون بازیکن جوانی هستیم که آقای‌گل لیگ امید هم بوده است. او لیاقت این موقعیت را دارد.  ۲۰ دقیقه اول بازی به علت فشار زیاد کیفیت خوبی نداشت، اما هرچه از بازی می‌گذشت به کیفیت آن افزوده می‌شد.

او افزود: هنگامی که دروازبان مطمئنی مانند بیرانوند در دروازه باشد، بازیکنان هم با خیال راحت بازی می‌کنند و اشتباهات کمتری را مرتکب می‌شوند.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین با بیان اینکه تعویض‌های  سرمربی پرسپولیس کاملا بجا بود، گفت: به علت اینکه بازی در زمان های مختلف درگیری های زیادی داشت، تعویض بشار رسن به عنوان بازیکن تکنیکی موثر بود.

او همچنین درباره حواشی داربی ۹۰ گفت: صحنه هایی که شاهد آن بودیم اصلا چیزی نیست که انتظار آن را از داربی داریم. صحنه‌هایی مانند شکستن سر کنعانی زادگان بازیکن پرسپولیس و دیگر درگیری‌های بازی که چهره زشتی را از بازی نشان داد. ما انتظار صحنه‌های زیبایی از بازی داریم و می‌خواهیم یک بازی خوب را تماشا کنیم که این صحنه‌ها خرابش می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۱۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان