//
کدخبر: ۲۱۵۱۵۰ //

واکنش مهاجم گلزن به وضعیت وخیم استقلال پس از دربی ۹۰

علی موسوی با بیان اینکه «در دربی فوتبال ندیدم.»، گفت: استقلال در نیمه اول بهتر بود و از پنالتی‌اش استفاده نکرد و در نیمه دوم نیز پرسپولیس بهتر بود و توانست روی یک صحنه به گل برسد.

 واکنش مهاجم گلزن به وضعیت وخیم استقلال پس از دربی 90
به گزارش فرتاک نیوز،

علی موسوی درباره شکست تیم فوتبال استقلال در دربی پایتخت اظهار داشت: دربی 90 یک بازی پر از حاشیه و بزن بزن بود که بیشتر بازی در مسائل حاشیه‌ای دنبال می‌شد. در این بازی اتفاقات فوتبالی خوبی رقم نخورد و تیم‌ها اصلاً تاکتیک مشخصی نداشتند. باید از مربیان سرشناس دو تیم سؤال کرد که چه تاکتیکی برای گل زدن در این بازی داشتند.

وی با بیان اینکه «در دربی فوتبال ندیدم.»، گفت: استقلال در نیمه اول بهتر بود و از پنالتی‌اش استفاده نکرد و در نیمه دوم نیز پرسپولیس بهتر بود و توانست روی یک صحنه به گل برسد. به نظر من این بازی هیچ چیزی نداشت, با اینکه مربیان باکلاس و خوبی روی نیمکت‌ها بودند، اما متأسفانه هیچ فوتبالی از دو تیم ندیدیم.

بازیکن پیشین استقلال درباره وضعیت وخیم این تیم در لیگ عنوان کرد: استقلال سه چهار سال است که مشکل دارد. تغییرات در این تیم زیاد بوده است و بازیکنان و مربیان زیادی در این سال‌ها به استقلال آمده و رفته‌اند. با این وضعیت نمی‌توان از استقلال انتظار قهرمانی و نتیجه گرفتن داشت. بازیکنان استقلال بازیکنان بدی نیستند، اما برش لازم را در حملات ندارند. بازیکنان تمام تلاش‌شان را کردند و خوب جنگیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم، اما افرادی که در ابتدای لیگ برای تیم بازیکن می‌گیرند باید دقت بیشتری داشته باشند.

موسوی افزود: پرسپولیس هم در دربی تاکتیک خاصی نداشت. وقتی مربی‌های اینچنینی در تیم‌ها هستند باید روی تاکتیک و برنامه‌ریزی نتیجه گرفته شود نه اینکه خیلی بی‌برنامه به گل برسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۱۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان