//
کدخبر: ۲۱۵۷۴۵ //

طاهر‌زاده: دیدار پرسپولیس - سپاهان نیز یک دربی به حساب می‌آید

از نگاه بهنام طاهرزاده، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم مقابل سپاهان نسبت به دربی از جذابیت بیشتری برخوردار است.

طاهر‌زاده: دیدار پرسپولیس - سپاهان نیز یک دربی به حساب می‌آید
به گزارش فرتاک نیوز،

بهنام طاهر‌زاده, درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در دربی نودم مقابل استقلال اظهار کرد: باید بگویم که در دربی بازی خوبی انجام نشد و ما بازی جانداری را ندیدیم، اما پرسپولیس در این شرایط دقایق بیشتری را صاحب توپ بود و در کارگروهی و تعداد پاس‌ها عملکرد بهتری از حریف داشت. شادابی نسبی پرسپولیس را، استقلال در دربی نداشت و همین شد که در آخر پرسپولیس توانست روی یک کار تیمی و تاکتیکی به گل برسد.

وی در ادامه تأکید کرد: پرسپولیس در مجموع از لحاظ آماری و عملکرد فردی وضعیت بهتری نسبت به استقلال داشت و پیروزی در دربی حقش بود که به آن دست پیدا کرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره دیدار حساس این تیم در هفته بعد مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: این بازی نیز یک دربی به حساب می‌آید و به نظرم بازی با سپاهان نسبت به استقلال جذابیت بیشتری دارد, چون در دربی تهران شرایط خاصی وجود دارد و روی وضعیت روحی و روانی بازیکنان و روال بازی تأثیر می‌گذارد، اما در بازی با سپاهان سپاهان اوضاع خیلی فرق می‌کند. در این بازی بازیکنان با فشار به مراتب کمتری در زمین حاضر می‌شوند و برای همین در بازی نیز عملکرد تیم‌ها بهتر خواهد بود و موقعیت‌های بیشتری خلق می‌شود. البته بازیکنان پرسپولیس با پیروزی در دربی روحیه خوبی کسب کرده‌اند و می‌توانند با این وضعیت خوب سپاهان را هم شکست دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۷۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان