//
کدخبر: ۳۳۶۸۸۰ //

چالش فرهاد در ادامه فصل؛ دو مدافع استقلال به سربازی می‌روند؟

استقلال بهترین خط دفاعی این فصل را در اختیار دارد اما ممکن است دو مدافع این تیم به سربازی بروند و این موضوع چالش جدی برای آبی‌ها است.

چالش فرهاد در ادامه فصل؛ دو مدافع استقلال به سربازی می‌روند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال لیگ بیست‌و‌یکم را خوب آغاز کرده؛ شاگردان فرهاد مجیدی صدرنشین هستند و با 3 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را هم تا پایان هفته سیزدهم در اختیار دارند. سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع ترکیب اصلی استقلال در این فصل هستند و در روزهای گذشته حواشی عجیبی پیرامون بحث سربازی آن‌ها مطرح شده.

 

باشگاه فولاد خوزستان که در هفته دوازدهم با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال تن به شکست خارج از خانه داده بود، آغاز کننده بحث سرباز بودن این دو بازیکن با توجه به سنشان بود اما مشخص نیست که ادعای فولادی‌ها که آن را در فضای مجازی مطرح کردند درست است یا نه.

در تازه‌ترین خبر پیرامون این دو بازیکن، فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل‌و‌انتقالات سازمان لیگ می‌گوید: «ملاک ما در خصوص مجوزهای بازیکنان، حوزه نظام وظیفه و پلیس ۱۰+ است. مرادمند و یزدانی تا تاریخ اول اسفندماه 1400 از نظام وظیفه مجوز دارند، مگر این‌که این مجوز بر اساس معافیت‌شان‌ تمدید شود. کارت بازی آن‌ها تا این تاریخ اعتبار دارد».

با توجه به صحبت‌های محمودزاده، استقلالی‌ها اگر نتوانند معافیت دو مدافع خود را تا پایان فصل تمدید کنند، با چالش جدی روبرو می‌شوند. مجیدی از اول اسفند ماه تنها بازیکن ملی‌پوش خود سیاوش یزدانی را دیگر در اختیار نخواهد داشت و مرادمند دیگر مدافع ترکیب اصلی استقلال هم نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود و این دو بازیکن باید راهی یکی از تیم‌هایی که می‌توانند بازیکن سرباز بگیرند، شوند.

استقلال در ترکیبش بازیکنانی نظیر روزبه چشمی که سابقه بازی در جام جهانی 2018 روسیه را در کارنامه دارد، عارف غلامی که تا اسفندماه احتمالا دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد، عارف آقاسی و محمد دانشگر را دارد که بتوانند به عنوان یکی از سه مدافع مرکزی مجیدی در ترکیب 3 دفاعه استقلال به میدان بروند اما اینکه این بازیکنان بتوانند کیفیت یزدانی و مرادمند را داشته باشند و استقلال همچنان در دفاع منسجم کار کند یا نه کار را برای مجیدی سخت می‌کند.

اگر رفتن دو مدافع استقلال در تاریخ یکم اسفندماه ماه قطعی شود، مجیدی باید از الان به فکر جذب مدافع برای تیم خود باشد. در غیر اینصورت در تاریخ بیست‌و‌سوم بهمن ماه زمان نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال ایران به پایان می‌رسد و آبی‌ها فقط می‌توانند بازیکن آزاد جذب کنند. احتمالا مجیدی برای اینکه خیالش از خط دفاعی این تیم راحت شود، در صورت جدایی دو مدافع خود، یک مدافع خارجی و یک مدافع داخلی را به استقلال بیاورد تا بدون دغدغه راه خود را در لیگ برتر ادامه دهند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۸۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان