//
کدخبر: ۳۳۶۸۷۳ //
اختصاصی/فردین نجفی:

خودم را متعلق به باشگاه استقلال می دانم/هنگام جدایی توقع احترام بیشتری داشتم

بازیکن سابق استقلال گفت:من متعلق به باشگاه استقلال هستم.

خودم را متعلق به باشگاه استقلال می دانم/هنگام جدایی توقع احترام بیشتری داشتم
به گزارش فرتاک نیوز،

فردین نجفی در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی پیرامون حواشی ایجاد شده در مورد جدایی این بازیکن اظهار داشت:من بازیکن استقلال بودم که به دلیل مشمول شدن باید خدمت مقدس سربازی را طی می کردم و تصمیم گرفتم با توجه به سن پایینی که داشتم به تیم عقاب تهران بروم،خوشبختانه در این تیم موفق شدم به لیگ دسته دو صعود کنم و سپس همراه این تیم هم نتایج خیلی خوبی کسب کردم تا اینکه خدمت سربازی ام به اتمام رسید و با توجه به داشتن قرارداد به تیم استقلال بازگشتم.

وی افزود:پس از بازگشتم قرار شد در تمرینات حاضر شوم و اگر مورد تایید کادر فنی قرار گرفتم اسمم به لیست آسیایی تیم اضافه شود که همین اتفاق هم رخ داد و برای دیدار با الهلال هم اسم من وارد لیست تیم شد،پس از آن در زمان آماده سازی پیش فصل هم طی صحبت هایی که با اقای محیدی داشتم قرار شد در تیم ماندگار شوم تا اینکه مهاجم خارجی حذب تیم شد و تنها چند روز مانده به اتمام مهلت نقل و انتقالات به من اعلام کردند که قراردادم را فسخ کنم آنهم در حالی که تمامی پیشنهاد های خودم را در آن مقطع رد کرده بودم.

بازیکن سابق استقلال گفت:من در تمامی رده های باشگاه استقلال حضور داشتم و خودم را مدیون این تیم می دانم و هر چه که دارم قطعا از این باشگاه دارم اما تنها توقعم این بود که نحوه جدایی ام ازباشگاهی که به آن متعلق دارم محترمانه تر بود.

نجفی خاطر نشان کرد:پس از اینکه فسخ قراردادم را انجام دادم به علت اینکه تنها چند روز به آغاز رقابت های لیگ برتر و لیگ یک‌مانده بود موفق نشدم با هیچ تیمی قرارداد ببندم که آنهم فدای سر هواداران استقلال.

فردین نجفی در پایان اظهار داشت:در حال حاضر تمرینات شخصی خودم را پیگیری می کنم تا اینکه در آغاز فصل نقل و انتقالات تیم جدید خودم را انتخاب کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان