//
کدخبر: ۳۳۵۳۸۷ //
تعرض جنسی | تجاوز

باورنکردنی؛ تجاوز معاون رییس جمهور به ورزشکار معروف + جزئیات و عکس

اخبار جدیدی در خصوص تنیسور مشهور منتشر شده است.

باورنکردنی؛ تجاوز معاون رییس جمهور به ورزشکار معروف + جزئیات و عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

طی یک ماه گذشته، اخبار ناراحت کننده‌ای مبنی بر ناپدید شدن پنگ شوای، تنیسور زن عنوان‌دار اهل چین، که ادعایی جنجالی تعرض جنسی از سوی معاون سابق نخست وزیر کشورش مطرح کرده بود، منتشر شد و در ادامه در هیچ محفل عمومی یا مجازی، اثری از او پیدا نشد. 

بیشتر بخوانید : اختصاصی/ جدایی بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی جدی شد + جزئیات

چند روز بعد از این رخداد هم ویدیو و تصاویری مشکوک از پنگ در یک رستوران منتشر شد که نهادهای پیگیر، آنها را فاقد اعتبار ارزیابی کردند، ولی در ادامه خود این ورزشکار در صحبتی ویدیویی با رئیس کمیته بین المللی المپیک، به او و سایر شخصیت های پیگیر اطمینان داد سرحال و سالم است و در خانه اش در پکن زندگی می کند، ولی دوست دارد در حال حاضر، حریم خصوصی اش حفظ شود. 

2021-12-20_12-17-46

طی هفته های بعد، خبری از شوای نبود، ولی امروز ویدیویی عجیب از او منتشر شد که سوالات بسیاری برای طرفداران تنیس و خبرگزاری های مختلف ایجاد کرده است. این ویدیو، اولین مصاحبه ای است که با شوای بعد از رخدادهای ماه گذشته انجام می شود. پنگ شوای در کنار برخی ستاره های ورزشی دیگر چین از جمله یائو مینگ، در یک رویداد در شانگهای شرکت کرده بود.

مارکا خبر داده در این رویداد، خبرنگار یکی از رسانه های سنگاپوری به نام Lianhe ZaoBao در خصوص اتفاقات حول و حوش قهرمان سابق ویمبلدون از او می پرسد که شوای در کمال تعجب، تقریبا همه چیز را تکذیب می کند. خبرنگار از او می پرسد آیا همچنان در خانه اش زندگی می کند و اینکه آیا آزادانه می تواند هر کجا که خواست برود، یا نه که شوای بسیار متعجب می شود و می گوید سوالات زیادی می پرسی و نمی توانم خوب بشنوم.

در ادامه خبرنگار سنگاپوری، از شوای در مورد پستی که در دوم نوامبر در شبکه اجتماعی ویبو ارسال کرده بود و ادعای تعرض جنسی معاون سابق نخست وزیر چین می پرسد که جواب عجیبی از شوای می شنویم:

 من هیچ وقت به کسی اتهام تعرض جنسی نزدم. اون پست در ویبو، یک موضوع شخصی بود و بد تعیبر شده. هیچ وقت نگفتم یا ننوشتم که کسی به من تعرض جنسی کرده. می خوام برای واضح شدن قضیه، روش تاکید کنم.

2021-12-20_12-09-56

گفتنی است به دلیل ناپدید شدن پنگ شوای و سایر رفتارهای ضد حقوق بشری جمهوری خلق چین، اتحادیه تنیس زنان تصمیم به تعلیق همه رقابت های پیش روی تنیس در چین گرفته و آمریکا هم اعلام کرده رقابت های المپیک زمستانی 2022 پکن را از نظر سیاسی تحریم خواهد کرد. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: طرفداری
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان