//
کدخبر: ۳۳۴۸۶۱ //

در تیم آرتتا کسی حق مصدوم شدن ندارد! (عکس)

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، حاضر به پذیرش مصدومیت گابریل مارتینلی در جریان دیدار برابر وستهام نبود.

در تیم آرتتا کسی حق مصدوم شدن ندارد! (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهام رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

مارتینلی در این بازی عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد گل اول تیمش را با ضربه زیبای پای چپ وارد دروازه حریف کند.

او در نیمه دوم در صحنه‌ای مصدوم شده و در حالی که به بیرون زمین افتاده بود احساس درد داشت، صحنه‌ای که فورا توجه آرتتا را به خود جلب کرد.

اما نکته جالب اینجا بود که آرتتا به جای این که به بازیکن برزیلی تسکین بدهد، او را از جا بلند کرده و به او دستور داد که سریعا وارد زمین شود تا روند مداوا و درمان را در زمین طی کند.

چنین اتفاقی باعث می‌شد که بازی برای مدت بیشتری متوقف بماند و به توپچی‌ها این شانس را می‌داد که نتیجه را حفظ کنند.

با این حال خیلی طول نکشید که مارتینلی جایش را به ادی انکیتا داد تا مشخص شود که فقط بازی و نتیجه آن نیست که برای آرتتا اهمیت دارد و او به سلامتی و شرایط بازیکنان تیمش نیز توجه کافی دارد.

آرسنال با کسب این سه امتیاز موفق شد پس از آغاز نه چندان درخشانی که دراین فصل داشت، با 29 امتیاز از 17 بازی به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کند.

پیروزی برابر وستهام پنجمین پیروزی متوالی این تیم در ورزشگاه خانگی‌اش به حساب می‌آمد که نقش مهمی در روند رو به رشد آنها داشته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۸۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان