//
کدخبر: ۲۹۰۷۷۲ //

آرتتا: تنها مشکل آرسنال گل نزدن است

سرمربی تیم فوتبال آرسنال پاس از باخت شاگردانش در دربی لندن تأکید کرد که آنها تمامی دستورات تاکتیکی او را اجرا کردند و تنها مشکل‌شان گل نزدن بوده است.

آرتتا: تنها مشکل آرسنال  گل نزدن است

تیم فوتبال آرسنال شب گذشته (یکشنبه) در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس مقابل رقیب همشهری خود تاتنهام با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد تا اوضاعش از چیزی بود بحرانی‌تر شود. توپچی‌های لندن که در خانه حریف تن به ششمین شکست این فصل خود دادند با 13 امتیاز در رده پانزدهم جدول هستند. این یعنی که آنها در تمامی بازی‌های این فصل خود در لیگ جزیره به طور میانگین تنها کمی بیش از یک امتیاز گرفته‌اند.

به گزارش فرتاک نیوز،میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها که شاهد سومین شکست تیمش در 4 بازی اخیر آن در لیگ برتر انگلیس بوده است، پس از مسابقه گفت: از نظر عملکردی، من باید بگویم که بازیکنانم هرآنچه من از آنها خواسته بودم را انجام دادند، دقیقاً همه چیز. ما به سبک بازی کردیم که من معتقدم می‌بایست در چنین مسابقه‌ای بازی می‌کردیم. باید به آمار نگاه کنید. همه آمارها از برتری ما می‌گویند اما در نهایت برای بردن بازی باید توپ را به تور دروازه برسانید. من باید حامی بازیکنانم باشم و به جنگیدن ادامه دهم و ادامه دهم چون راه دیگری نیست. با این حال من تیمی را دیدم که پر انگیزه و پر از شور و نشاط بر بازی مسلط بود و کلی موقعیت ساخت. در نهایت اما هر موقعیتی باید به گل تبدیل شود و این همان دلیلی است که تاتنهام اکنون صدرنشین است.

آرتتا درباره علاج مشکلات تیمش هم گفت: با گل زدن، این خیلی ساده است. ما باید گل بزنیم وگرنه کارمان ثبات نخواهد داشت. باید هرچه زودتر توپ را به تور دروازه رقبا برسانیم. ما امروز کلی سانتر از جناحین داشتیم و بارها به محوطه جریمه حریف نفوذ کردیم. اگر هر هفته همین تعداد موقعیت بسازیم بازی‌های را خواهیم برد. در حال حاضر هم به نظر می‌رسد که ما تیم ما می‌خواهد هر کاری شده انجام دهد تا پیروز شود.

سرمربی اسپانیایی آرسنالی‌ها درباره مصدومیت هافبک تیمش توماس پارتی هم گفت: خیلی سریع اتفاق افتاد. در یک موقعیت 4 به 2 بود. ناگهان دیدم که توماس دارد به سمت نیمکت می‌آید. نمی‌دانم دقیقاً چه اتفاقی برای او رخ داد اما هرچه هست مشکلی جدی برای او رخ داده است و ما باید ببینیم چه شده و آن وقت خواهم توانست بگویم که مشکلش چیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان