//
کدخبر: ۲۹۰۴۸۸ //

آرتتا: تاتنهام امسال بهتر از آرسنال کار کرده

میکل آرتتا سرمربی آرسنال در آستانه دیدار فردا با تاتنهام در دربی شمال لندن می‌گوید تاتنهام در این فصل نسبت به تیم او بهتر کار کرده است.

 آرتتا: تاتنهام امسال بهتر از آرسنال کار کرده
به گزارش فرتاک نیوز،

 درحالیکه آرسنال فردا در دربی شمال لندن در استادیوم تاتنهام به مصاف این تیم می رود میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها اذعان کرد که تاتنهام در فصل جاری نسبت به تیمش بهتر کار کرده است. آرتتا اما گفت تیمش مصمم است در بازی فردا فاصله هشت امتیازی اش با تاتنهام را کاهش دهد.

 

آرتتا در آستانه بازی فردا مقابل تاتنهام گفت: " شرایط جدول اینطور است که تاتنهام را در صدر می‌بینیم چرا که آنها در این فصل استحقاق این صدرنشینی را داشته اند و بهتر از ما کار کرده اند. آنها در برخی بازی‌ها عالی بوده اند و نتایجی که باید را بدست آورده اند. ما باید این را بپذیریم. ولی ما می‌خواهیم با این قصد به زمین تاتنهام برویم که فاصله مان را به اندازه سه امتیاز کمتر کنیم".

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: " به نظرم هنوز خیلی زود است که بخواهیم مدعیان قهرمانی را مشخص کنیم. ولی می توان گفت که تاتنهام به این دلیل در صدر جدول ایستاده که خوب کار کرده و این موقعیت حقش بوده است. آنها الان سرشار از اعتماد به نفس هستند و به خودشان و تیم شان اعتقاد دارند".

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۴۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان