//
کدخبر: ۳۳۳۵۹۳ //

خطیبی: بازی را حفظ کردیم تا موقعیتی به حریف ندهیم/ با یک گل اختلاف، جزو سه تیم برتر هستیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، تیمش از لحاظ موقعیت‌سازی، مالکیت و ارائه فوتبال زیبا خیلی بهتر از تراکتور بازی کرده و به حریف اجازه فکر کردن نداده است.

 خطیبی: بازی را حفظ کردیم تا موقعیتی به حریف ندهیم/  با یک گل اختلاف، جزو سه تیم برتر هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

رسول خطیبی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل تراکتور گفت: درگذشت بازیکن آذربایجانی، نوید خوش‌هوا را تسلیت می‌گویم. او چند سال در اینجا زحمت کشیده و از این اتفاق ناراحت شدم. آنالیز خوبی از تراکتور داشتیم و در طول مسابقه تغییرات خوبی انجام دادیم. بازی را حفظ کردیم تا موقعیتی به حریف ندهیم. آلومینیوم از لحاظ موقعیت‌سازی، مالکیت و ارائه فوتبال زیبا خیلی بهتر بازی کرد. احساس خوبی است که آلومینیوم به این شکل بازی می‌کند و بازیکنان با تمام وجود کار می‌کنند.

وی با ابراز خوشحالی از گلزنی شاگردانش از ضربه کرنر تصریح کرد: با اینکه روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم، در هفت هفته گذشته از این ضربات به گل نرسیده بودیم و از این موضوع کمی ناراحت بودم. خدا را شکر در این بخش هم عملکرد خوبی داشتیم و به گل رسیدیم. در نیمه دوم هم می‌توانستیم دو یا سه گل دیگر بزنیم. تراکتور تیمی بزرگ است و ارائه این نمایش با کسب سه امتیاز، زدن دو گل و از دست رفتن چند موقعیت صد درصد برای ما قابل قبول است.

سرمربی آلومینیوم اراک با تشکر از شاگردانش بابت کسب این پیروزی خاطرنشان کرد: الان با یک گل اختلاف، جزو سه تیم برتر هستیم و این باید برای اهالی فوتبال قابل احترام باشد. نتایج به‌جای خود، از بازی زیبای آلومینیوم حس خوبی دارم و تماشاگران دیدارهای ما از عملکرد آلومینیوم خوش‌شان آمده است.

خطیبی در مورد پرس بالای تیم آلومینیوم بر تراکتور گفت: تلاش کردیم این روند را ادامه بدهیم و همین کار را در این مسابقه انجام دادیم. به بازیکنانم گفته بودم زمانی که تراکتور صاحب توپ شد، اجازه فکر کردن به حریف برای یافتن ساماندهی پیدا نکنند که بچه‌های ما عملکرد خوبی ارائه کردند. به بازیکنان تراکتور اجازه بازیسازی، کار کردن با توپ و فکر کردن ندادیم. در برخی مواقع خوب بودیم و در دقایقی نتوانستیم از پس این کار بربیاییم.

وی با اشاره به آمادگی شاگردانش در دقایق پایانی مسابقه یادآور شد: آلومینیوم از لحاظ پرس و توپ‌گیری جزو تیم‌های برتر ایران است و در دو هفته گذشته هم ریکاوری خوبی داشت. با توجه به اینکه بازی‌ها هر پنج روز برگزار می‌شود، باید ریکاوری خیلی خوبی داشته باشیم و به خاطر این ریکاوری، از دقیقه 30 به بعد بهتر از رقیب بودیم. این موضوع برای من قابل احترام است.

سرمربی آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که آیا از خط دفاعی تیمش رضایت دارد یا خیر، عنوان کرد: از مدافعان و شکل دفاعی آلومینیوم راضی هستم. هم بازی رو به جلویی ارائه می‌کنیم و هم در هشت مسابقه تنها یک گل خورده‌ایم که این موضوع برای ما نکته‌ای مثبت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۵۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان