//
کدخبر: ۳۳۲۰۹۶ //

خطیبی: شکل بازی‌ هوادار نشان داده تیم زهرداری هستند

سرمربی آلومینیوم گفت: ما صدرجدول هستیم اما به هر حال همه تیم‌ها جا به جا می‌شوند و نباید گول صدرنشینی‌مان را بخوریم.

خطیبی: شکل بازی‌ هوادار نشان داده تیم زهرداری هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

رسول خطیبی در نشست پیش از بازی تیمش مقابل هوادار اظهار کرد: بازی سختی مقابل هوادار داریم که تازه به لیگ برتر صعود کرده و انگیزه‌های خیلی زیادی دارد. آن‌ها تیم قابل احترامی هستند و شکل بازی‌شان نشان داده تیم زهرداری هستند. بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود و امیدوارم برنامه‌هایی که داریم را در زمین پیاده کنیم و به آن هدفی که دل‌مان می‌خواهد برسیم. آرزو می‌کنم تیمم از لحاظ کیفیت خوب بازی کند و امیدوارم نتیجه برای ما رقم بخورد.

او ادامه داد: ما صدرجدول هستیم اما به هر حال تیم‌ها جا به جا می‌شوند و نباید گول صدرنشینی‌مان را بخوریم. باید برویم و با تمام وجود کارهایی که در این مدت انجام دهیم را در زمین پیاده کنیم و به هدف‌مان برسیم. در این بازی یکی دو بازیکن‌مان مصدوم هستند اما جایگزین‌های خوبی هم داریم.

خطیبی درباره نبرد دو سرمربی استقلالی مقابل هم گفت: ۷۰ درصد از مربیان لیگ برتر ما هم نسل هستند و خوشحالم که نسل ما دارد خوب کار می‌کند. آرزو می‌کنم که تمام مربیان نسل ما خوب کار کنند و بتوانیم در مربی‌گری موفق شویم. با عنایتی همکار، دوست و هم بازی قدیمی هستیم و امیدوارم فردا یک بازی خوب را ببینیم و دوستی و رفاقت در کنار زمین حاکم باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۰۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان